Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door liliank
#422705
hallo allemaal

wij hebben een probleempje met onze jack russel
hier boven staat een topic over uit zijn bek ruiken.
is energique compleet goed voer.
wij geven hem nu duck voer maar kreeg het advies om brokjes te geven. maar dat doen we niet ik ben vanmorgen na de dierenarts bezoek dit voer gaan halen. ik meng het even een paar dagen om te kijken hoe het gaat.
maar mijn vraag is eigenlijk of het goed voer is,

gr liian
Laatst gewijzigd door liliank op di 15 nov 2005, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bowie
#422722
Je zal op dit forum verschillende meningen horen de een geeft duck de ander ahv of smuldier en weer een ander energique of bibi maar opzich als het compleet is is het goed voer .

Daar zit alles in wat een hond nodig heeft :)

Maar bijna niemand geeft hier brokken :-X
Laatst gewijzigd door bowie op di 15 nov 2005, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#423819
Hoelang geef je al Duck? Energique is ook compleet versvlees hoor. Je moet even kijken waar je hond het het beste op doet.
Je kunt ook zelf gaan samenstellen zodat je precies weet wat je je hond geeft. Het is ook niet zo gemalen.
Succes.
Laatst gewijzigd door Truus op wo 16 nov 2005, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door liliank
#424150
[quote="Truus"]
Hoelang geef je al Duck? Energique is ook compleet versvlees hoor. Je moet even kijken waar je hond het het beste op doet.
Je kunt ook zelf gaan samenstellen zodat je precies weet wat je je hond geeft. Het is ook niet zo gemalen.
Succes.
[/quote]

hai
ikgeef duck voor van af zijn 9e week. bobby is nu 5 maanden dus zeg maar dat hij 3 maanden duck voor krijgt.
ik moet zeggen dat hij iets minder gaat ruiken :P
maar ik juig niet te vlug hoor!!
gr lilian
Door Truus
#424273
Timo meurde ook altijd zo uit zijn bekkie. Het bleek een afgebroken kies te zijn met ontsteking. Na verwijdering en op versvlees heeft hij geen tandplak meer en een lekkere knuffelige adem.
Ik denk ook dat het bij Bobby met het wisselen te maken heeft.
Alleen bij het eten van pens willen ze hier nog wel eens uit hun bekkie stinken.
Gelukkig heeft Bobby een goede start zo zonder brokken en het komt vast goed.
Door Femke
#424457
[quote="liliank"]
hai
ikgeef duck voor van af zijn 9e week. bobby is nu 5 maanden dus zeg maar dat hij 3 maanden duck voor krijgt.
ik moet zeggen dat hij iets minder gaat ruiken :P
maar ik juig niet te vlug hoor!!
gr lilian
[/quote]


Kijk ook eens naar de tandjes, als die vies zijn kan dat ook gaan stinken. misschien kun je het er met je nagel vanaf krabben.........
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door