Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Aura
#422903
Gisteren heb ik van een kennis twee lappen pens gekregen. Daarna had ik eerst nog een college en moest ik nog 2,5 uur in de trein. Gelukkig had ze het lucht(geur)dicht ingepakt ;D
Dus vandaag heb ik de dames hun allereerste gegeven.
Sita achter in de tuin gezet. Ze heeft behoorlijke baknijd en met zo'n lekkere bak was ik te bang voor vechtpartijen. Bovendien zou ze zich dan minder opgejaagd voelen en wat rustiger eten.

Aura had haar lap in no-time op. Het laatste stukje slurpte ze zo naar binnen. Daarna wilde ze naar Sita rennen, dus ik heb haar maar even naar binnen gedaan. Wel zo veilig.
Sita had er meer werk aan (bottere tanden). Die was lekker aan het scheuren en knabbelen. Twee pootjes erop en trekken maar. Heel mooi gezicht! Echt een wolfje.

Toen ik de bakken weer terug zette ging het mis. Normaal snauwt Sita in haar chagerijnige bui Aura af. Nu was het dus andersom, Aura snauwde Sita af!! En niet zo zachtjes ook.
Het gebeurde ook bij Aura's bak.....
Ik heb Aura op haar lazer gegeven, maar we moeten maar even zien hoelang ik Sita nog moet steunen als ranghogere. Misschien komt er een wisseling van de macht....

Maar behalve dat incidentje, was het wel een mooi gezicht om de honden met die penslappen bezig te zien. Dat gaan we vaker doen!


Nog een vraagje trouwens: Er zat een stuk wittig spul bij de pens. Het leek op een klomp vet, met daaraan nog een klein beetje pens. Kunnen ze dat gewoon eten?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#423028
Aura schreef: Nog een vraagje trouwens: Er zat een stuk wittig spul bij de pens. Het leek op een klomp vet, met daaraan nog een klein beetje pens. Kunnen ze dat gewoon eten?
Ja hoor ook dat kan gewoon gegeten worden.
Door Tarek
#423567
Ja, en het wordt steeds leuker.Want het wordt als je eenmaal bezig bent steeds makkelijker voor jezelf en de honden genieten ervan.Ik moet hier voor het eten de nodige orde herstellen ;D en als ik niet oppas wordt er van te voren al gejat. ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door