Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Femke
#422679
Verd*rie die katten ook altijd!!
Ben echt maanden aan het martelen geweest om ze op rauwvlees te krijgen. Uiteindelijk aten ze Cb maar om de één of andere mysterieuze reden wilden ze dat op een gegeven moment niet meer.
Teruggegaan naar blik, tot ze gelukkig Energique gingen eten. Aan de ene kant was ik blij dat ze E. aten, aan de andere kant baalde ik want dat was wéér een la in onze 'eigen' vriezer die ik moest inleveren voor de dieren (ik heb nu nog 1 la en een half laatje over voor onszelf, van de 8 laden die beschikbaar zijn :-\)

Had ik van de week nog maar 1 plakje energique dooi, voor de nacht en voor mijn gevoel eten ze 's nachts het meest dus dat was te weinig. Heb ik in hun bakje 1 plak energiue gedaan en de rest CB van de honden.
Kom ik 's ochtends beneden, hebben ze alle CB opgegeten, en de Energique staat er nog.
Maar....het wordt nog bonter, want de heren bliefen helemaal geen energique meer! Ze trekken er gewoon de neus voor op.


Katten ::) :-X ::) :-X ::) :-X ::) :-X ::) :-X ::) :-X
Door jeanne
#422860
hahahahaha
doe er een druppeltje zalmolie op, dan vreet sjonnie alles.
(doe ik niet altijd hoor, het moet niet te gek worden hier, hij heeft ook maar te eten wat de pot schaft, net als mijn kinderen :P)
Door Nelly
#423233
Haha, hoe kan dat nu? Hier eten de katten gewoon mee met de honden. En vergeet 1 ding niet: voor een kat is alles wat je kunt jatten het lekkerst ;D Dus als je een kat iets wilt laten eten, zorg dat hij denkt dat-ie het moet jatten, werkt 9 van de 10 keer! ;D
Door Femke
#423354
Nelly schreef: Haha, hoe kan dat nu? Hier eten de katten gewoon mee met de honden. En vergeet 1 ding niet: voor een kat is alles wat je kunt jatten het lekkerst ;D Dus als je een kat iets wilt laten eten, zorg dat hij denkt dat-ie het moet jatten, werkt 9 van de 10 keer! ;D
vertel mij wat............van de week zaten de heren samen op het aanrecht uit de pan te hengelen. En weet je wat daar in zat? Sperciebonen :o :o :o :o :o :o

Lekker dat ze het vonden!! Maar o wee als ik een keer bonen in hun voerbak doe, dan zijn ze beledigd
Laatst gewijzigd door Femke op wo 16 nov 2005, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#423474
Femke schreef: vertel mij wat............van de week zaten de heren samen op het aanrecht uit de pan te hengelen. En weet je wat daar in zat? Sperciebonen :o :o :o :o :o :o

Lekker dat ze het vonden!! Maar o wee als ik een keer bonen in hun voerbak doe, dan zijn ze beledigd
hahahaha
ja precies ;D
macaroniesaus is favoriet bij Sjonnie
Door Debora
#423751
Ik had ooit eens een stukje sla op het randje van de tafel gelegd om te zien wat mijn kater zou doen. Je had hem moeten zien: oren plat in de nek, de ogen bijna helemaal dichtgeknepen en maar met dat pootje vissen. Toen ie het te pakken kreeg, vrat ie het nog op ook ;D
Ik heb me suf gelachen :P
Door Femke
#424257
zo heb ik 2 waterbakken, 1 op de grond voor de katten, en 1 op standaard voor de honden. Drie keer raden hoe de katten drinken? Ze staan op hun achterpoten bij die standaard, dopen hun voorpoot in het water en likken die dan af. En dan kijken ze beledigd: Joh, kan die standaard niet een beetje lager ::) ::) ::)
Door Liselot
#424458
Debora schreef: Ik had ooit eens een stukje sla op het randje van de tafel gelegd om te zien wat mijn kater zou doen. Je had hem moeten zien: oren plat in de nek, de ogen bijna helemaal dichtgeknepen en maar met dat pootje vissen. Toen ie het te pakken kreeg, vrat ie het nog op ook ;D
Ik heb me suf gelachen :P
Ernesto hier vreet sla uit mijn boodschappentas, zo van de krop ! Dat ziet er ook niet uit. :D

De kittens beginnen de Cb ook een beetje zat te raken lijkt het wel. Wanneer ik dEUS roep voor het eten komt hij vaak gewoon niet, maar 's ochtends komt hij heel lief tegen me doen in bed zodat ik de eendagskuikens uit de koelkast ga halen. Wat Flynn wil weet ik niet. De oudere katten die het brokkentijdperk nog hebben meegemaakt eten dankbaar hun KVV.
Door Nelly
#426721
Femke schreef: zo heb ik 2 waterbakken, 1 op de grond voor de katten, en 1 op standaard voor de honden. Drie keer raden hoe de katten drinken? Ze staan op hun achterpoten bij die standaard, dopen hun voorpoot in het water en likken die dan af. En dan kijken ze beledigd: Joh, kan die standaard niet een beetje lager ::) ::) ::)
Hier staat een gewone waterbak op de vloer voor de katten. Wordt elke dag schoongemaakt. Er staat ook een emmer water voor de honden, wordt ook elke dag schoongemaakt. En wat denken jullie? Ja hoor, de katten hangen over de rand van de emmer om daaruit te drinken. En als ze buiten zijn drinken ze uit de vijver. Katten ::) But I love th'm. 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door