Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Moos
#422271
Mats eet nu als een gek twee bakjes Rodi rund/lamshart leeg. Gisteren had hij opeens besloten dat hij mee wilde eten met de pens van de honden, en vandaag hengelde hij de Rodi al van de hondenbordjes af voordat ik hem zijn portie kon geven.

We gaan dus opeens best lekker hier!

Alleen Sam-poes moet het niet, dat is dan weer jammer....

Maar Mats heeft het ook het meeste nodig eigenlijk. Hij heeft snel last van zijn tandvlees en vaak slechte ontlasting. Dus als alleen Mats het blijft eten ben ik al blij :D
Laatst gewijzigd door Moos op ma 14 nov 2005, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Moos
#422313
Kruimel schreef: *voorzichtig mee-juich* ;D ;D
Slimme jongen die Mats! Gaat helemaal goedkomen. En Sam komt ook nog wel :D
Hij verbaasde me echt. Hij heeft, ik denk, 40 gram Rodi op alsof hij het al zijn hele leven eet ::)
Er zaten ook flink wat grove stukken in, en die heeft hij gewoon gescheurd en met zijn poot uit het bakje gehengeld.

En dit dus van een kat die ik maandenlang tevergeefs op vers heb geprobeerd te zetten. Schiet mij maar lek ???

Maar laten we het vooral zo houden ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#422540
Moos schreef: Hij verbaasde me echt. Hij heeft, ik denk, 40 gram Rodi op alsof hij het al zijn hele leven eet ::)
Er zaten ook flink wat grove stukken in, en die heeft hij gewoon gescheurd en met zijn poot uit het bakje gehengeld.

En dit dus van een kat die ik maandenlang tevergeefs op vers heb geprobeerd te zetten. Schiet mij maar lek ???

Maar laten we het vooral zo houden ;D
Ik dacht dat Lizzy dat ook heeft gehad met haar kat eerst heel lang geprobeerd en niet eten en toen in 1 keer wel.

Maar hoe of wat maakt niet uit als hij het maar wil eten.
Door Lizzy
#425311
sylvia schreef: Ik dacht dat Lizzy dat ook heeft gehad met haar kat eerst heel lang geprobeerd en niet eten en toen in 1 keer wel.

Maar hoe of wat maakt niet uit als hij het maar wil eten.
Ja klopt inderdaad. Ze vrat het gewoon niet. Ze weigerde. Categorisch. Totdat ik op een gegeven moment zag dat ze het aan haar nieren begon te krijgen. Ik zei tegen haar "Snuf, niet zeuren, je moet" en ze at het. Alsof ze jaren nooit anders had gegeten!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door