Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alies
#421503
Okee dit is misschien een belachelijke vraag: Vorige week zondag heb ik tara getrimd omdat we volgende week weer een show hebben. Ik heb haar in de garage getrimd omdat het buiten regende. Omdat het in de garage donker was zag ik niet helemaal perfect wat ik deed een nu heeft ze op haar rug een kalen plek, niet heel extreem erg hoor maar is er een manier om ervoor te zorgen dat het haar wat sneller groeit? Een bepaald voedingsmiddel? Misschien slaat het nergens op wat ik nu vraag maar misschien weet iemand een oplossing?
Door geer
#421504
Nepsnor erop plakken???


;D








Nee, serieus, volgens mij is dit gewoon een kwestie van afwachten...
Door Alies
#421505
Gaat een vacht niet sneller groeien door veel met de hond buiten te lopen? Want buiten is het koud en in de winter groeit een vacht toch sneller of niet?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#421513
ik denk dat je gewoon met een kaal plekje moet showen, gebeurd je nooit meer ;)
Door Alies
#421514
naja misschien is het a.s zondag al weer veel minder erg
Door tessa
#421552
Zorgen dat je de volgende keer beter licht hebt, je kunt toch geen hond showklaar maken in het donker ::) ;)
Door Alies
#421892
Oh dat is misschien nog wel een idee ja! Ja ik weet dat ik het niet in het donker moet doen, maar het was ook niet donker hoor maar ik zag gewoon ff niet goed wat ik deed
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door