Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#420479
ik ben een paar weken geleden begonnen met zalmolie over het avondeten bij de honden.
sjonnie vond dit wel heel erg lekker ruiken, dus deed ik een druppeltje over zijn eten.
je moet hem zien vreten dan , sjonge jonge, alsof zijn leven ervan afhangt.
maar nu het probleem, hij wil dus iedere keer een beetje zalmolie over zijn eten, anders blieft meneer het niet meer :P
verwende kat >:(
Door Kefraya
#420499
Katten ;D ;D ;D
En nu niet verbaasd zijn als hij een dezer dagen heel verontwaardigd is als je zalmolie over zijn eten doet 8)
Door jeanne
#420739
Kefraya schreef: Katten ;D ;D ;D
En nu niet verbaasd zijn als hij een dezer dagen heel verontwaardigd is als je zalmolie over zijn eten doet 8)
hahahaha
ik vind het een schitterend beest
hij weet precies wat ie wil
hij lijkt wel verwaand, zoals ie door het huis loopt. statig met zijn staart recht omhoog, recht op zijn doel af, en heel beledigd als je niet meteen doet wat ie vraagt.

heerlijk beest
Gebruikersavatar
Door sylvia
#420744
jeanne schreef: hahahaha
ik vind het een schitterend beest
hij weet precies wat ie wil
hij lijkt wel verwaand, zoals ie door het huis loopt. statig met zijn staart recht omhoog, recht op zijn doel af, en heel beledigd als je niet meteen doet wat ie vraagt.

heerlijk beest

Ja tis gewoon kattengedrag ;D ;D ;D ;D
Door jeanne
#420751
heerlijk

laatst waren we hem kwijt
ligt meneer prinsheerlijk in de wasmand te slapen, deksel zat er nog op ::)
en dan die blik, als je het deksel open doet: hey, je maakt me wakker hoor >:(
Door Sofie
#420945
Hahaha typisch katten zeker... ;D
Ik mengde in het begin de KVV met wat blikvoeding en bouwde de blikvoeding zo steeds af...
Door jeanne
#421108
Sofie schreef: Hahaha typisch katten zeker... ;D
Ik mengde in het begin de KVV met wat blikvoeding en bouwde de blikvoeding zo steeds af...
ik heb nooit gemend, hij heeft van begin af aan gewoon met de honden meegegeten.
Had ik hem maar nooit die zalmolie laten proeven ::)
Gek beest, zat gisteravond in Legostad te slapen ::)
Door Nelly
#421543
jeanne schreef: hahahaha
ik vind het een schitterend beest
hij weet precies wat ie wil
hij lijkt wel verwaand, zoals ie door het huis loopt. statig met zijn staart recht omhoog, recht op zijn doel af, en heel beledigd als je niet meteen doet wat ie vraagt.

heerlijk beest
Haha, ik heb hier ook zo'n monster ;D "Tail in the air" zeg ik altijd ;D Alleen moet ik dat rooie kreng hier om de haverklap van het dak plukken ::) en daar ben ik niet echt blij mee :-\ Verder istie lief hoor :-* En vers eten? Hij vreet het vlees bij de honden uit de bak, en de sukkels vinden het nog goed ook ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door