Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#420574
Heb Joep gisteravond zalm gegeven, vanochtend erg dunne onlasting. Vanochtend een klein restje zalm, daarnet dunne onlasting en uiteindelijk slijm poepen.

Nu ik terugdenk is de vorige keer zijn diarree ook begonnen nadat ik hem zalm gegeven heb.

Zijn er mensen die dit herkennen? En is het aannemelijk dat het hiervan komt?
Door Lizzy
#420577
Misschien te vet voor hem? (zou hij over het algemeen genomen misschien gewoon wat moeite hebben met vet?).
Door Jojo
#420608
Pauline schreef:

Zijn er mensen die dit herkennen? En is het aannemelijk dat het hiervan komt?
Ja, hier net zo. Joey kan ook niet over zalm.
Zalmintolerantie ofzo ???
Gebruikersavatar
Door Pauline
#420631
Okay, dus dat zou het kunnen zijn. Hij heeft voor mijn gevoel idd wat moeite met vet. Ik ga het dus in kleinere hoeveelheden geven.
Door Francisca
#420634
Mika gaat ook aan de race van zalm! Te vet, zoals mn voorgangers al schreven.
Door Doedels
#420837
Ja, hoor. Hier twee poedels die tot nu toe elke keer diarree krijgen van zalm. Vanavond staat het weer op het menu :D
Door geer
#420840
Hier komt de zalm, en veel andere vis, er alweer uit voor het uberhaupt de kans krijgt zich te ontwikkelen tot diarree ::)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#420939
Hier geen enkel probleem met zalm.
Ik denk toch dat elke hond heel verschillend kan reageren.
Ik heb hier bijna nergens problemen mee, alleen Jory gaat aan de slinger van pens, zelfs van een pensstaafje.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#420947
Nou Marjolein, dan geef ik volgende week die giga zalmkop mee die hier in de diepvries ligt. Kun je hem wel aan Sanne voeren. Joris doet heel moeilijk over vis en Joep verdraagt wel sardientjes, dus daar houd ik het dan maar even bij.
Gisteravond lamsrib met een bonk vlees eraan gevoerd en vanochtend echte barfkeutels! ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#421607
Vanmorgen had ik een klein beetje zalm (echt ieniemienie beetje) door wat kopvlees gemengd en daarvan heeft Joep maar zo'n 50 gram gegeten. Daarnet eerst keurige harde drollen en vervolgens toch weer dun, nou als dit niet aan de zalm ligt... dan weet ik het niet meer.
De rest van de week had hij constant keurig harde ontlasting en zodra er maar zalm in de buurt van het eten kwam werd het dun.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door