Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daisy75
#419743
Ze heeft twee jack rusels, waarvan er eentje altijd maar jeuk had, maar verder nix aan te zien....ze heeft gelukkig mijn advies aangenomen en is begonnen met Kvv.
Ik geloof van smuldier en rodi, en geeft af en toe wat kippepootjes, visjes, pens een eitje, wat kwark etc etc ertussen door.
Nu belde ze me op dat het zo leuk gaat en dat de honden het super vinden, maar ook dat hun vacht zo verschrikkelijk veel zachter is geworden in zo'n korte tijd...ik zei al, mam dit is nog maar het begin hihi.
Ze heeft er ook erg veel lol in, net als ik, fijn is dat he.
Mijn honden ook, zien er goed uit, ruiken lekker, poepen bijna nix, en zijn zijdezacht, zo zacht dat mensen echt zeggen wauw.
Echt leuk vind ik dit.
Door tieneke
#419777
Gelukkig luistert jou moeder wel naar je ;D ;D
Te gek toch dat het zo goed gaat,en dat ze al half barft is helemaal toppie 8)
Door Peet
#419835
Ik wou dat mijn vader zo goed luisterde naar mij... :-X...maar nee, die neemt alles van "complete strangers" aan, maar niks van mij.... ::) >:(
Door Moos
#419840
Wat leuk om te horen!

Mijn moeder krijgt volgend jaar een pupseltje, en die is ook al helemaal into het versvoeren door Moos en Saar ;)
Door Sofie
#419954
Oh wat leuk seg!!
Ik ken ook iemand die een king charles spaniel heeft. Deze krabt ontzettend veel aan zijn hals maar je ziet er absoluut niets aan. Ben van plan deze mensen nu ook eens de wereld van rauwe complete voeding te laten ontdekken!!
Door Liselot
#420010
Wat leuk dat je moeder het ook probeert !

Mijn broer vindt mij altijd maar een rare alternatieveling, we hadden het nog nooit over dierenvoer gehad want hij kwam nooit zoveel bij mij, nu woont hij sinds kort bij z'n vriendin en die heeft een hond en een kat, hij wilde een Saarloos wolfshond erbij dus was hij eens bij iemand gaan kijken die zulke honden had, die was anti-brok en gaf Smuldier. Hij kwam de week erna eten, voordat wij gingen eten kregen de katten hun dagelijkse BARF maaltijd, dat vond hij toch wel heel interessant. De hond van zijn vriendin is altijd aan de dunne, dus hij wilde wel eens ander voer proberen. Ik heb hem wat vlees uit de vriezer gegeven, de volgende dag belde hij op: de poes had zomaar twee eendagskuikens verorberd en de hond de rest. Mar hij belde eigenlijk om te vragen of ik weleens van Carnibest gehoord had want dat wilde hij dan wel proberen voor die beestjes. Ik moest die vrijdag gaan halen, dus voor hem ook gelijk, hij woorden met z'n vriendin, want het zijn haar dieren en hij ging nu bepalen wat ze moesten eten ! De hond heeft nog steeds dunne ontlasting, maar ik hoop maar dat het overgaat, want die hond is broodjemager, die kan wel van dat goede voer gebruiken.

Het grappige vond ik dat als ik versvoer met hem besproken had hij me waarschijnlijk weggehoond had omdat ik volgens hem altijd rare dingen heb (ik houd niet van scooters en van trance etc), nu hij het van een ander hoorde was dit net het zetje wat hij nodig had !
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door