Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Moos
#419853
Moos heeft de eerste 1.5 jaar van zijn leven brokken gehad. Moos heeft als pup ook tig keer bij de da gezeten vanwege aanhoudende diarree (hoppakee, speciale brokken) en jeuk. Met Moos stond ik ook minstens 1 keer in de maand 's nachts buiten omdat hij aan de dunne was.
Hij krijgt nu 1.5 jaar vers en komt alleen nog maar bij de da voor entingen, en 1 keer voor een hotspot.

Saar wordt in December 1 jaar, en krijgt al vanaf 8 weken vers. Ze heeft nog nooit in haar leven diarree gehad, nog nooit gewoon! En haar vacht is prachtig, last van jeuk heeft ze ook niet. Met haar heb ik, afgezien van de eerste puppenweken, nog nooit 's nachts buiten gestaan.

Ik vind dat zo verbazingwekkend, dat verschil. Moos reageerde ook op elke wormenkuur, Saar heeft nooit ergens last van gehad.
Mijn moeder vroeg laatst nog helemaal verbaasd of Saar ooit weleens ziek was geweest eigenlijk. Nou, niet dus. Vandaar ook dat moeder helemaal overtuigd is dat haar pupseltje ook vers moet krijgen.
Als ik dat bij Moos geweten had, had hem dat een hoop ellende en onderzoeken bespaard....
Door Mevroi Kruim
#419858
Gaaf is dat he, dat het zo goed gaat :D :D :D

TJa, en als we alles vantevoren wisten .... Moos is een bofkont dat hij al zo jong lekker vers kreeg, menig hond moet eerst doodziek zijn voordat hij/ZIj die kans krijgt.
Door Moos
#419860
[quote="Kruimel"]
Gaaf is dat he, dat het zo goed gaat :D :D :D

TJa, en als we alles vantevoren wisten .... Moos is een bofkont dat hij al zo jong lekker vers kreeg, menig hond moet eerst doodziek zijn voordat hij/ZIj die kans krijgt.
[/quote]

Moos had blaasgruis, waardoor ik uiteindelijk hier terecht kwam. Hij was dus niet doodziek, maar het is wel een beetje het standaard verhaal dat hij wat kreeg waardoor ik verder ging kijken dan mijn neus lang was ;)

Maar inderdaad, hij was nog hardstikke jong toen hij overging op vers :D
Laatst gewijzigd door Moos op do 10 nov 2005, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tessa
#419931
Met mijn hondjes net zo, Pippi (de blonde) heeft bij de fokker de eerste weken wel wat brokjes gehad maar ook rodi, toen ze bij mij kwam met 7 weken: nooit meer brokken.
Shanty is bij mij geboren en heeft nog nooit een brokje gegeten, beide hondjes zijn hartstikke gezond, hebben mooie witte tandjes en komen nooit bij de dierenarts, Pippi is nu 4,5 jaar en Shanty ruim een jaar, hier ben ik uiteraard heel blij mee, omdat ik met mijn boxers, die wel brokken aten heeeeel geregeld bij die beste man kwam.
Wat ik wel jammer vind is dat je met kleine hondjes moeilijk kunt barfen omdat ze maar zo weinig nodig hebben.
Ook is er tussen mijn hondjes verschil, Pippi eet net zo makkelijk kipkarkassen, nekken en penslappen terwijl Shanty dat maar allemaal teveel moeite vindt en alles liever begraaft dan opeet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door