Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#418731
Hallo!

Ik heb naar aanleiding van diverse internetsites en boeken proberen een leesbare folder over epilepsie bij honden te schrijven om aan mijn dierenarts te geven als er mensen in haar praktijken gecomfronteerd worden met een hond met epilepsie en om aan andere geinteresseerden te laten lezen.
Het idee is ontstaan toen ik voor mezelf het een en ander op een rijtje proberen te zetten over honden en epilepsie, maar aangezien epilepsie een veelomvattende ziekte is, met veel verschillende ervaringen en behandelwijzen en soms tegenstijdigheden, is het uitgegroeid tot deze, een beetje uit de hand gelopen, folder.
Hij is nog in een voorbereidende fase, dus nu ben ik op zoek naar mensen die de folder willen lezen en er hun ongezouten mening over willen geven. Rare zinnen, onwaarheden, te moeilijk, te summier (?), dingen die ontbreken of juist te diep op de materie ingaan... Alles mag gezegd worden!! Ik hoop dat jullie je massaal bij me melden!!

P.S. Ik kan de folder als pdf-bestand en als losse tekst in Word sturen. Stuur me maar een pm of een emailtje!

Groetjes,

Fieke
#420396
Allereerst heel erg bedankt voor alle reacties op mijn oproep!

Ik heb echt heel veel reacties en aanvragen gehad en ik heb al ontzettend veel nuttige op- en aanmerkingen gekregen waarmee ik nu aan de volgende versie ga werken. Ik heb dus geen proeflezers meer nodig!

IEDEREEN DIE MIJ GEHOLPEN HEEFT WIL IK HIERBIJ NOGMAALS DUIZEND MAAL DANKEN!!
Ik heb er echt heel veel aan gehad!

Groetjes,

Fieke
Laatst gewijzigd door Sennaruby op vr 11 nov 2005, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
#422721
Jorden schreef: Beste,

Wij hebben een hond van zeven jaar en sedert kort doet hij aanvallen van epilepsie. Wij weten daar eigenlijk heel weinig over en zouden graag je folder lezen. Kan u die mailen naar [email protected]
Hartelijk dank voor de te nemen moeite.

Groetjes Jorden
Hallo Jorden, welkom op Barfplaats. Ik hoop dat je de folder snel ontvangt! In de tussentijd kun je misschien ook alvast kijken op http://www.epilepsiebijhonden.nl
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door