Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Annieke
#418031
Luna is nu zeven maanden oud, en twee weken geleden waren we bij familie in Oss. Tijdens de middagwandeling door 't bos hebben m'n vader en ik twee keer wat bloeddruppeltjes gezien nadat Luna had geplast, ze zagen er ook wat waterig uit. Ze plaste die dag ook erg veel.

De volgende dag thuis heb ik niets meer gezien. Ik heb de week daarop steeds haar plasjes gecontroleerd, maar geen bloed meer gezien. Ze plaste die week nog wel 1 keer vaker per uitlaatronde dan wat ik van haar gewend ben.

Haar vulva was gewoon van normale proporties, dus ik heb geen idee wat het kan zijn.

Nu vraag ik mij dus af wat het geweest kan zijn, ik vind het nog steeds erg vreemd. Nu plast ze weer gewoon normaal.

Ik heb deze vraag de dag erna ook al op een ander forum geplaatst, maar kreeg maar 1 reactie. Ik wil toch graag weten wat jullie ervan vinden. :)
Door Lil
#418037
Blaasgruis, blaasontsteking?

bij bloed in de urine even met een potje naar de da gaan voor onderzoek.
Door Annieke
#418059
Ze plast nu weer normaal, geen bloed meer en niet vaker dan normaal. Toch nog maar even laten controleren?

Kan ik zonder vaccinatieboekje/paspoort naar de da? Dat ligt nl. nog bij de fokker nadat ze daar twee weken had gelogeerd en fokker vergeet steeds op te sturen. Ik geloof dat ik 't maar beter op kan gaan halen! :D
Door LaSkyler
#419132
Hiervoor heb je het vaccinatieboekje niet nodig ;)

Ik zou het verhaal gewoon even uitleggen en vragen of ze het voor de zekerheid even willen nakijken. Dan doen ze waarschijnlijk een standaard urine onderzoek.
Laatst gewijzigd door LaSkyler op di 08 nov 2005, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Annieke
#419261
Dat was ook onze eerste gedachte, we zijn daar in Oss halsoverkop een broekje gaan halen voor d'r. ;D

Ik hou 't maar even goed in de gaten dan. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door