Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#418596
En wie zou dat gedaan hebben....... die spikkel natuurlijk ::)

Vanmorgen de honden aan het verzorgen , Donna krijgt natuurlijk alles apart kom ik terug in de keuken heeft Pleunie de pot multivit (voor kinderen) waar ik er net 1 voor Donna had uitgehaald van het aanrecht gejat en leeg gegeten.
Hij zat nog voor de helft vol met vitamine beertjes.
Is dat erg? wat kan ik verwachten?
Door Lizzy
#418603
Vitamine A kan misselijkheid, zwakte, hoofdpijn, spijsverterings en leverproblemen veroorzaken. Vitamine D erge dorst, constipatie, braakneigingen, anorexie, vaak urinere veroozaken. Ik weet dus niet of dat bij een directe te grote hoeveelheid is of dat dit alleen plaatsvindt bij een meer langdurige dosering...
Door conleeuw
#418632
oei, ik lees het nu pas, spikkels hé, vreten volgens mij alles. Heb je enig idee hoeveel hij er op heb? gaat het om een stuk of 10 of 50? Hoe is het nu met hem, heb je hem laten braken? of heb je het maar zo gelaten? :P
Door Ine
#418688
Sjips, wat vervelend! :-\
Sterkte, laat even weten, hoe het nu is?
Ze zijn ook zo verdomd uitgekookt en snel! >:(
Nina ligt daarom voor haar eigen veiligheid meestal in de bench.
Maar dit was op het moment, dat je zelf rondliep, dus dan werkt dat ook niet! :-X
Grrrrrrrr.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#418771
Ik denk dat ze zo´n 20 vitamine beertjes op heeft , ze drinkt inderdaad meer, maar ze is (nog) niet aan de dunne.
Hopenlijk loopt het dus wel los.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door