Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bionda
#418803
Wie heeft goede/slechte ervaringen met Dierenkliniek Putten. Ik zou het fijn vinden om te lezen hoe anderen deze kliniek ervaren. Ik ben zelf hier geweest met mijn Pyr. We zijn bij dr. Kranendonk geweest, wat een schat van een man, neemt de tijd, legt alles goed en rustig uit. Kortom, een opsteker waard.
Door crutz
#418814
is een DA (Kranendonk) die ook heel veel honden vanuit de KNPV,
ben er zelf nu 2 keer geweest (1keer voor Umi en 1keer voor Delwyn voor officieel rontgenen) en vond hem idd zeer prettig in de omgang, ook naar de honden toe
Door Peet
#418831
Ik ken zowel Machteld (de homeopatische DA) als Daan ...beide zijn in mijn ogen heel kundig en idd heel prettig in de omgang :D
Door K@rin
#418919
bionda schreef: Wie heeft goede/slechte ervaringen met Dierenkliniek Putten. Ik zou het fijn vinden om te lezen hoe anderen deze kliniek ervaren. Ik ben zelf hier geweest met mijn Pyr. We zijn bij dr. Kranendonk geweest, wat een schat van een man, neemt de tijd, legt alles goed en rustig uit. Kortom, een opsteker waard.
Ik heb geen ervaringen met de kliniek, maar ik ben wel benieuwd waar jouw Pyr vandaan komt .........
Gebruikersavatar
Door Hitam
#418929
Zolang je in de gaten houdt dat Cranendonk geen orthopeed is, is er niets aan de hand.
Ik heb hem wel een paar keer de mist in zien gaan, met name met orhtopedische problemen.
Door diana
#425509
Kortenoord is mijn vaste dierenkliniek in Wageningen ,

maar af en toe raadpleeg ook nog wel Atjo westerhuis
In Dodewaard..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door