Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
#418221
jaja heb je haar weer uit de tropen maar... kunnen ze ook de schaal eten van een struisvogel? Die zijn erg groot, maar ook vrij hard. Weet iemand dat? Als ik die droog ben ik wel al snel een voorraadje aan het opbouwen voor gemalen ei-schalen ;D
We hebben hier naast een kippenfarm, dus ook een struisvogelfarm....

Anyone???
Afbeelding
Door Lizzy
#418268
Wauw, sjeeses, wat een knoepert, dat ei! GAAF!!! Ik denk dat ik dat ook zou doen, drogen en malen. Ik denk namelijk niet eens dat ze het opeten!
Door tieneke
#418306
Zoooo...dat wordt een reuzen-omelet :o :P :P
Drogen en malen de schil?denk niet dat ze zoveel schil van het ei met zijn tweetjes opeten ;D ;D
Door 202spots
#418309
WOW!!!! Ik zou de schaal ook drogen en malen, maar ik ben benieuwd hoe struisvogel ei smaakt???
En geef je 'n heel ei aan 1 hond????
Lijkt me wel dezelfde hoeveelheid als 10 kippeneieren?
Eet je ze zelf ook??? Kan je ze met bakken ook gebruiken??
Door herder_lover
#418313
hahahaha, dan krijgt een ei per dag een hele andere dimensie he ;D?
Je kan ze wel eten, maar de meesten doen dat niet. Ik ga eens kijken wat ik er mee kan doen. En als het lukt, ga ik een deal proberen te sluiten met de farm ;)
Door conleeuw
#418356
In Zuid Africa worden Struisvogel eieren wel gegeten.
Een volwassen man kan op een verse struisvogel ei staan met zijn volle gewicht zonder dat de ei breekt ;D
Hier nog een paar waardeloze feiten:
-1 Struisvogel ei is gelijk aan 24 kippeneieren.
- het duurt 4 uren eer een struisvogel ei hardgekookt is
;D
Ik ben het eens met de schaal drogen en dan malen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#418425
conleeuw schreef: In Zuid Africa worden Struisvogel eieren wel gegeten.
Een volwassen man kan op een verse struisvogel ei staan met zijn volle gewicht zonder dat de ei breekt ;D
Hier nog een paar waardeloze feiten:
-1 Struisvogel ei is gelijk aan 24 kippeneieren.
- het duurt 4 uren eer een struisvogel ei hardgekookt is
;D
Ik ben het eens met de schaal drogen en dan malen ;D

Hee leuke weetjes heb jij hoor, strooi ze vooral in het rondte hier op BP :D
Door conleeuw
#418434
sylvia schreef: Hee leuke weetjes heb jij hoor, strooi ze vooral in het rondte hier op BP :D
"a mine of useless information" je heb er zo weinig aan ;D maar wel geinig toch? :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#418436
conleeuw schreef: "a mine of useless information" je heb er zo weinig aan ;D maar wel geinig toch? :D
Ik vind zulke dingen inderdaad erg leuk om te lezen dus ga vooral door :D ;D :D
Door conleeuw
#418439
sylvia schreef: Ik vind zulke dingen inderdaad erg leuk om te lezen dus ga vooral door :D ;D :D
zal ik doen ;D
Door Dtje
#418497
Wat een mega ei, da's feestje voor de honden! Leuk dat je er een foto van hebt gemaakt, dit zie ik niet dagelijks! Mien misschien wel..........in haar dromen ;D

Groets Olga
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door