Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Debora
#414621
Om te proberen had ik een sardientje in drieën gesneden, voor alle 3 de katten een stukkie dus. Het kwam erop neer dat meneer de oudste kater alledrie de stukkies heeft opgegeten en wel onder luid gegrom. De andere 2 zetten er geen bek aan, ook niet toen ik het nóg kleiner sneed. Dus die heb ik maar carnibest gegeven. Wederom, van degene waar je het het minst van verwacht, die doet het juist wel 8) ze blijven me iedere keer verbazen eigenlijk...
Door Mevroi Kruim
#414749
Leuk he, katten :D
Hier gaat het net zo, dan denk ik dat de beroeps-wat het wel weer eng zal vinden, eet juist die het smakelijk op. Of omgekeerd ;D ;D
Laatst gewijzigd door Mevroi Kruim op wo 02 nov 2005, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Debora
#417480
Het is natuurlijk wel zo dat als je als kat eendagskuikens verwacht 's ochtends en je krijgt dan een sardientje....sja die kun je dan natuurlijk niet opeten. Je kunt natuurlijk ook te ver gaan :P
Door Nelly
#417591
Debora schreef: Het is natuurlijk wel zo dat als je als kat eendagskuikens verwacht 's ochtends en je krijgt dan een sardientje....sja die kun je dan natuurlijk niet opeten. Je kunt natuurlijk ook te ver gaan :P
Whahaha! ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door