Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#417121
Terwijl ik vanmiddag met Pleunie aan het strand liep bedacht ik mij ineens dat Noor als ze in Frankrijk woont dus hoogstwaarschijnlijk aan de euk brokken gaat.
Ik ga haar baasjes natuurlijk kilo's voer meegeven (eerst even vragen of ze vriesruimte hebben en hoeveel) maar wat dan......

Weet iemand of er een kvv is in Frankrijk of zou ik een barfschema op kunnen stellen met vlees en botten die verkrijgbaar zijn in Frankrijk (misschien wil iemand dat voor mij vertalen) Ik zou toch ook voor Noor graag zien dat ze op vers blijft. Ik twijfel nu ook of ik haar ook geen brokjes moet gaan geven (ook al staat dat mij erg tegen) want wat als ze die brokken niet gewend is en niet wil eten, dillema , dillema wat is wijsheid. Kijk als een pup die hier blijft geen brokken wil eten, keurig hier kunnen ze allerlei kvv"s kopen maar jka wat als die mensen barf niet zien zitten en dus gewoon brokken doen die kunnen dan niet een kvv kopen. Pfffff ik krijg er hoofdpijn van

:-\
Door Elvira
#417126
Volgens mij is Duck te koop in Frankrijk. Ik ben lid van een golden mailing lijst en daar vroeg een Franse golden fokster of iemand ervaring had met Duck.
Daarvoor gaf ze overigens Eukaneba, maar na een verandering in samenstelling werden haar goldens roze. ;D
Gebruikersavatar
Door chooky
#417145
sylvia schreef: Terwijl ik vanmiddag met Pleunie aan het strand liep bedacht ik mij ineens dat Noor als ze in Frankrijk woont dus hoogstwaarschijnlijk aan de euk brokken gaat.
Ik ga haar baasjes natuurlijk kilo's voer meegeven (eerst even vragen of ze vriesruimte hebben en hoeveel) maar wat dan......

Weet iemand of er een kvv is in Frankrijk
Ik heb wel een dogadore in de vriezers zien liggen
of zou ik een barfschema op kunnen stellen met vlees en botten die verkrijgbaar zijn in Frankrijk (misschien wil iemand dat voor mij vertalen)
Tuurlijk!!!!! (vraag 1 en 2)
Ik zou toch ook voor Noor graag zien dat ze op vers blijft. Ik twijfel nu ook of ik haar ook geen brokjes moet gaan geven (ook al staat dat mij erg tegen) want wat als ze die brokken niet gewend is en niet wil eten, dillema , dillema wat is wijsheid. Kijk als een pup die hier blijft geen brokken wil eten, keurig hier kunnen ze allerlei kvv"s kopen maar jka wat als die mensen barf niet zien zitten en dus gewoon brokken doen die kunnen dan niet een kvv kopen. Pfffff ik krijg er hoofdpijn van

:-\
Ik zou geen brokken geven. Zo heeft pupsel Noor iig een goede start en een hondje hongert zichzelf niet compleet uit, echt niet! (in het uiterste geval ze haar toch perse brokken willen geven)
Dogadore heb ik volgens mij in intermarche zien liggen (is een soort duck schijfjes in een zakkie. ze hebben compleet of enkelvoudig gemalen kip)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#417163
Ja dat van die brokjes heb ik al weer laten varen , want dan moeten ze allemaal brokjes eten en dat ga ik dus niet doen.

Eva ik had al op jou gehoopt ;D ;D ;D



en Elvira bedankt voor het mailen alvast
Gebruikersavatar
Door chooky
#417252
sylvia schreef: Ja dat van die brokjes heb ik al weer laten varen , want dan moeten ze allemaal brokjes eten en dat ga ik dus niet doen.

Eva ik had al op jou gehoopt ;D ;D ;D



en Elvira bedankt voor het mailen alvast
dacht ik wel :-* ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door