Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#402192
Net een email wisseling gehad met de Bibi. Ik heb geinformeerd naar het aanschaffen van grote hoeveelheden en evt een grootverbruikkorting. Nu blijkt dat zij dan toch de prijs van een 250 grams verpakking rekenen ondanks dat je bijvoorbeeld 50 kg wil afnemen. Dat wordt dan natuurlijk veel te duur. Als je dan kijkt naar het prijsverschil met het hondenvoer 2,20 per kg en kattenvoer komt dan op 3,40 per kg is het helemaal zot. Op mijn vraag waarom er geen kg verpakkingen zijn van het kattenvoer zegt Bibi dat daar te weinig vraag naar is. Ik geloof er niks van 8) Zouden jullie kg verpakkingen kopen ipv 250grams verpakkingen als dat goedkoper zou zijn?
Door Nelly
#402288
Waarom geef je geen bibi-hondenvoer aan je katten? Doe ik ook, eten ze net zo graag
Door Loeka
#402371
Daar zit toch pens in?

Welke smaak hondenvoer geef jij dan?
Door essie
#402645
Ik koop voor de katten ook Bibi. Maar ik kom dan samen met iemand anders boven de 120 kg, dan krijg je wel korting.

Maar regelmatig krijgen ze gewoon de hondenbibi, ik geef dan wel de natuurmix.
Beetje om en om, en ze moesten het wel eerst leren eten (katten he). Vonden de kattenbibi lekkerder, maar het geeft nu geen problemen meer.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#402972
bibi heeft ook verschillende smaken honden voer, lam en kip bv hier lusten de katten alle varianten kvv.
Door Sylvi@
#402978
essie schreef: Ik koop voor de katten ook Bibi. Maar ik kom dan samen met iemand anders boven de 120 kg, dan krijg je wel korting.
Op hoeveel zit je dan per kg?

Ik zou het denk ik ook per kilo verpakking kopen als dat goedkoper zou zijn, aan de ene kant zijn die 'mini' pakjes ook wel handig, maar de prijs zou voor mij dan toch door slaggeven zijn ;D

Hier eten ook 2 katten alle smaken honden KVV, 1 kat wil alleen bibi beefmix ???
Door essie
#402986
o, ik zou echt niet precies weten hoeveel ik per kg betaal.

Krijg gewoon 10% korting net als de hondenbibi.
En het is ondertussen al weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst de kattenbibi heb gekocht, omdat ze nu ook steeds vaker de hondenbibi krijgen.

Maar ik zal kijken of ik het ergens kan vinden wat ik toen betaalt heb.

En ik weet niet of ik een kiloverpakking zou kopen, als het net zo'n prijs zou zijn als de hondenbibi zou ik dat wel doen. Maar eigenlijk zijn die kleine pakjes erg gemakkelijk.
Door *wendy*
#403257
hoi, ik haal voor kennissen van mij ook kattenbibi.
omdat ik in totaal 120 kg haal (van alles wat, maar wel van 1 soort 12 kg) krijg je tien procent korting.
Dus 0.85 euro - 0.08 = 0.77 euro.

Bijv volgende week ga ik 24 kg compleet (hond), 24 kg lam/rijst, 24 kg kip/rijst, 24 kg bibimix, 12 kg fytomix en 12 kg compleet (kat) halen. Lekker rommeltje door elkaar dus. Oja en een doos kalfsbotten ;D

Mijn kat wil het echter niet vreten :'( :-X :-[
Gebruikersavatar
Door Joss
#412969
Ik zou ook wel belangstelling hebben voor grotere verpakking kattenvoer, de "hondenbibi" eet zij nl. niet zo graag, alhoewel de kip gaat er nog wel in, maar er zitten vaak nog harde stukjes in en die kan ze met haar gebitje niet meer goed eten (ze is bijna 14 inmiddels).
Gebruikersavatar
Door Joss
#416740
sylvia schreef: Katten CB is nog fijner
Ow, dat is mooi, dat wist ik niet, haal ik dat ff voor haar op...
Door Nelly
#417592
Joss schreef: Ik zou ook wel belangstelling hebben voor grotere verpakking kattenvoer, de "hondenbibi" eet zij nl. niet zo graag, alhoewel de kip gaat er nog wel in, maar er zitten vaak nog harde stukjes in en die kan ze met haar gebitje niet meer goed eten (ze is bijna 14 inmiddels).
Mijn 2 oude katers zijn ruim 15, maar hun gebitjes mag je nog bekijken, ze kanen dan ook nog gemakkelijk een kippenekje weg (als ze er zin in hebben ;D)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door