Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Stephanie
#416371
Ik heb eindelijk een slachter gevonden die aan alles wat ik wil hebben kan komen
Maar nou zei hij laatst ik heb ook milt.
Kunnen de honden dat ook eten of zitten daar mss te veel afvalstoffen in ?
Laatst gewijzigd door Stephanie op vr 04 nov 2005, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#416381
Ik snij zo 1 x per week een milt weg voor 8 honden.
Het is een stukje orgaanvlees wat er gewoon bijhoort. Het wordt gezien als puur afval, maar het bevat wel goede dingetjes voor woef. Het werkt best laxerend, dus geeft niet teveel in 1 keer. Hier krijgen ze gem. een stukje van 5 x 10cm.
Door bowie
#416399
Stephanie schreef: Ik heb eindelijk een slachter gevonden die aan alles wat ik wil hebben kan komen
Maar nou zei hij laatst ik heb ook milt.
Kunnen de honden dat ook eten of zitten daar mss te veel afvalstoffen in ?
Mag ik weten welke slachter :)
Door Lizzy
#416400
Ik geef nooit milt omdat ik er niet aan kan komen, maar als ik er wel aan zou kunnen komen, dan zou ik het voeren ook. Net als Angelique zou ik het 1 keer per week of 1 keer per 2 weken voeren.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#416414
Lizzy schreef: Ik geef nooit milt omdat ik er niet aan kan komen, maar als ik er wel aan zou kunnen komen, dan zou ik het voeren ook. Net als Angelique zou ik het 1 keer per week of 1 keer per 2 weken voeren.
Jee, vandeweek een hele emmel weggegooid omdat ik er veeel te veel had :-X
Door Lizzy
#416468
Angelique schreef: Jee, vandeweek een hele emmel weggegooid omdat ik er veeel te veel had :-X
Ik kom jouw kant wel op verhuizen ;D!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#416857
Lizzy schreef: Ik kom jouw kant wel op verhuizen ;D!
Zal ik ze opsturen ;D
Door Lizzy
#417010
Angelique schreef: Zal ik ze opsturen ;D
Via de pakket post ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#417013
Ik zal van de week even aan de slachter om een milt voor je vragen Liz. Ik geef het trouwens niet want met mijn formaat honden is een blokje van een mm per week wel genoeg geloof ik anders gaan ze aan de rees :-X
Door Stephanie
#417044
bowie schreef: Mag ik weten welke slachter :)
Ik weet niet hoe het slachthuis heet maar hij zit ergens bij Andijk. Ik heb hem via de club waar ik met de honden train. Hij is zelf ook jager en hij heeft aan de collega slachters in de buurt gevraagd of ze al t afval voor hem opsparen in de vriezer.

Ik had laatst 40 kilo van alles en nog wat ( oa eend, kipkarkas, konijnen,haas, ingewanden, strotten en dan ook echt flinke, spare ribsm kopvlees en nog wat dingen) voor 2,50 de kilo.

Waar woon jij want als je wil kan ik altijd voor jou mee bestellen en dan kunnen we wel wat afspreken ofzo
Laatst gewijzigd door Stephanie op za 05 nov 2005, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door