Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#415621
Onze sheltie,Music, blijft last houden van elke 2 a 3 weken een dagje rommelende darmen en /of diaree. (op brokken was dit probleem vele malen groter) Ik geef hem dan een paar okugest tabletjes en meestal is het dan ook zo weer over. Hij krijgt KVV en probiotica .Op zich gaat dat fantastisch,maar ik zou hem zo graag van dit steeds terugkerende probleem(pje) af helpen. Wie heeft de gouden tip?
Door Ike
#415724
Ike bleef ook met kvv regelmatig slappere ontlasting houden (ook al was het toen al tig keer beter dan op brok), ga nu zelf samen stellen en weet dus nog niet of dit een blijvend goed resultaat geeft maar de eerste week ziet het er in ieder geval top uit, nog minder en veel stevigere ontlasting (hoop echt dat dit ook na zes weken nog zo is want met overschakelen op een ander merk kvv was het ook steeds een paar weken goed), misschien ook een idee voor Music?
Laatst gewijzigd door Ike op do 03 nov 2005, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door "inge"
#416021
Lizzy schreef: Vreemd.. hoe lang krijgt Music vers? En hoe ziet de ontlasting eruit?
Hij staat vanaf januari dit jaar op vers.Zijn ontlasting is altijd goed.Gewoon keurige drolletjes. Behalve die ene dag in de twee a drie weken.Dan hoor je zijn darmpjes rommelen en heeft ie diaree. Soms geeft ie op zo'n dag ook een beetje over. Soms is hij ook echt een beetje zielig en andere keren valt dat weer heel erg mee.
Door jon
#416034
Dit lijkt op wat Lhaki ook een hele tijd heeft gehad. (met Rodi en Duck). Sinds ik ben overgestapt op Energique heeft ie er geen last meer van. Misschien kun je van merk veranderen. De ene hond is de andere niet, maar misschien helpt het. Ook het eten van zelfsamengestelde maaltijden levert tot dusver geen problemen op.
Door Lil
#416605
Boris krijgt nu al ruim een jaar zelf samengesteld en blijft dit probleem houden. Waarschijnlijk toch nog ergens gevoelig voor of het is stress. Heb het idee dat zodra hij stress heeft, hij weer last krijgt van zijn kwaal. Het is gewoon de zwakste plek.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door