Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robert Koncarevic
#415519
Sari heeft last van rode, geïrriteerde ogen. Er komt ook traanvocht / slijm uit.

Wat gebruiken jullie om de ogen van jullie hond te reinigen?

Ik denk dat het geen ontsteking is omdat hij er al eerder druppels voor heeft gekregen (2x) die niet geholpen hebben. Ze blijven rood.

Ik moet wel zeggen dat Sari overal zijn kop in steekt. Ik stuiken, takken, enz. Ik denk dat ze door al het vuil dat hij in zijn ogen krijgt ze wat geïrriteerd zijn geraakt.

Of denken jullie dat het toch misschien een ontsteking is?
Laatst gewijzigd door Robert Koncarevic op do 03 nov 2005, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jon
#415524
Lhaki kreeg vlak voor dat ie verkouden werd rode, tranende ogen. Ik kook water, laat het afkoelen, maak een steriel gaasje hiermee nat en maak zijn ooglid schoon. Dus alleen de onder buitenkant. Als ie al erg lang geiriteerde ogen heeft zou ik er toch nog even naar laten kijken. Als een oog ontstoken is is het traanvocht meestal niet helder. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes met Sar.
Door Helen
#416168
Lizzy schreef: Oogdruppels van -HEEL.
Inderdaad, ik heb ze ook ontdekt en jeetje wat werken die goed zeg. Veel beter dan optilan!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door