Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#415484
Mijn man haalt altijd het bibi voor de honden.
Het is meestal BIBI NATURMIX.
Nu heeft hij vandeweek voor de verandering Bibi kip met rijst en bibi rijst met lam gehaald.
Nou, de honden poepen erg raar dus ik maak me wel even zorgen.
Het ziet er uit als glasdrollen?? :o :o :oweet even geen andere uitdruiking.
Om elke drol zit een taai doorzichtig wit slijm???
Zoals vanmorgen, wel drie keer achter elkaar gepoept, en er kwamen weer van die rare glasdrollen uit??
Kan het aan de andere BIBI liggen, b.v. de rijst ???, Of wat??
Laatst gewijzigd door senadance op do 03 nov 2005, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bowie
#415508
Dat heeft een van de teven ook gehad toen we pas smuldier gaven was na een paar dagen weg .
Zag er heel vreemd uit inderdaad alsof er een vlies over heen zat .
Gebruikersavatar
Door Angelique
#415509
De rijst lijkt me niet, want die zal ook in de natuurmix zitten. Ik denk dan eerder de verandering van diersoort.
Door senadance
#415552
Angelique schreef: De rijst lijkt me niet, want die zal ook in de natuurmix zitten. Ik denk dan eerder de verandering van diersoort.
kan het geen kwaad?
Ik kan toch zeker wel eens afwisselen met de soorten Bibi. of raden jullie dit af ???
Ze krijgen trouwens maar drie keer in de week Bibi, voor de rest barfen ze, en een keer per week krijgen ze vis
Laatst gewijzigd door senadance op do 03 nov 2005, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tineke *
#415556
Tja kwaad kan het denk ik niet maar als je je zorgen erover maakt geef je toch de natuurmix.Krijgen ze hier ook 3 x per week,en gewone keutels(wat je er van terug vind ;D ;D)

Tineke
Door Lizzy
#416328
Ik zou dit gewoon een tijdje aankijken. Ik denk namelijk dat die slijmpoep vanzelf weer over gaat, ook al wissel je af.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door