Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#413997
Waar druppelen jullie een beginnende oorontsteking mee?!
Ik zat te denken aan zilverwater maar heb er geen ervaring mee.....................
Door Lizzy
#414269
Gebruiken jullie die "ook geschikt voor puppies" of "voor gevoelige oren"? (specicare)
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 01 nov 2005, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#414405
Lizzy schreef: Gebruiken jullie die "ook geschikt voor puppies" of "voor gevoelige oren"? (specicare)
ik heb de gevoelige oren
Gebruikersavatar
Door sylvia
#414481
Lizzy schreef: Gebruiken jullie die "ook geschikt voor puppies" of "voor gevoelige oren"? (specicare)
Ik heb de gewone en die gebruik ik ook voor pups
Laatst gewijzigd door sylvia op di 01 nov 2005, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#416329
Ja. Het trommelvlies dient alleen wel heel te zijn, anders mag je het niet gebruiken. Maar, dat geldt voor de meeste oorreinigers.

Ik heb 'm ook trouwens en ik vind het troep. Agressieve rotzooi, dat vind ik het. Het is nu al een paar keer op mijn handen terecht gekomen waarna ik mijn handen goed heb gewassen en die zooi toch op de huid van mijn handen brand. Daarnaast vind ik de lucht die eraf komt echt om totaal misselijk van te worden (het ruikt naar Citopogeen als de mint-lucht weg is) dus voor mij is het geen specicare-groen meer. Specicare-roze (voor gevoelige oren) is veel zachter en minder agressief en stinkt ook beduidend minder. En ja, deze maakt ook minder goed schoon, maar dat prefereer ik boven die agressieve tinuf..... Sorry Syl, ik weet dat jij het heel goed spul vindt en dat zal het ook best zijn, maar niet voor mij ;D
Door Jojo
#416376
Ik heb de oordroppels van prodier maar besteld. Kan ze vanmiddag ophalen. Tot die tijd heb ik maar even een drupje verdunde teatree olie (20% van Tasman) in de oren gedaan omdat dat pijnstillend, ontsmettend, verzachtend, bacteriedodend enz.enz. schijnt te werken ;)
Oortjes stinken meteen niet meer ;D
Door Lil
#416603
Lizzy schreef: Ja. Het trommelvlies dient alleen wel heel te zijn, anders mag je het niet gebruiken. Maar, dat geldt voor de meeste oorreinigers.

Ik heb 'm ook trouwens en ik vind het troep. Agressieve rotzooi, dat vind ik het. Het is nu al een paar keer op mijn handen terecht gekomen waarna ik mijn handen goed heb gewassen en die zooi toch op de huid van mijn handen brand. Daarnaast vind ik de lucht die eraf komt echt om totaal misselijk van te worden (het ruikt naar Citopogeen als de mint-lucht weg is) dus voor mij is het geen specicare-groen meer. Specicare-roze (voor gevoelige oren) is veel zachter en minder agressief en stinkt ook beduidend minder. En ja, deze maakt ook minder goed schoon, maar dat prefereer ik boven die agressieve tinuf..... Sorry Syl, ik weet dat jij het heel goed spul vindt en dat zal het ook best zijn, maar niet voor mij ;D
Heb er niet zo heel veel verstand van dus sorry als ik het fout heb, maar zat citopogeen niet in mijn middel tegen oormijt? Zou het verschil in agressiviteit namelijk verklaren, want het werkt geloof ik erg bacterie dodend en ontsmettend.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door