Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door truus-
#413462
Onze hond heeft een stukje plastic gegeten zou dat erg veel kwaad kunnen?? het was binnen een tel weg voordat we het uit zijn bek konden pakken ongveer zo groot als een brok. Een soort bolletje wat boven op de worst zat. Pf hoe kunnen ze dat nou zo maken???
Door Jojo
#413481
Hard plastic of zacht plastic?
Ik denk, als het stukje niet te veel 'haken' heeft dat het wel uitgepoept wordt. Als het niet echt glad was kun je natuurlijk altijd voor de zekerheid wat ontbijtkoek geven en dan glijd het ook wel door het darmkanaal heen.
Joey heeft vorig jaar een reservelampje van de kerstverlichting opgekauwd en zelfs die scherpe splintertjes zijn er zonder problemen uitgekomen :o
Heb wel drollen uitgeplozen tot ik met alle glasscherfjes weer een lampje kon samenstellen ;D
Dat wordt dus de komende tijd drolletjes onderzoeken of het er uit is gekomen :P ;D
Door Laura2004
#413521
truus- schreef: zacht plastic zonde stekels dus zal wel meevallen hoop ik
De hond van mijn moeder heeft een keer een 2 boterhammen opgegeten met boterhamzakje en al! :-X
En zij heeft het gewoon weer uitgepoept. En ze heeft al meerdere keren het plastic van een leverworst opgegeten (allemaal op straat trouwens).
Door geer
#413524
Ik denk dat ie er wel uitkomt hoor, gewoon even in de gaten houden! Ted heeft ooit een plastic scheermesje opgegeten, behalve een keurig strak geschoren bips heeft ze er niets aan over gehouden ;D
Door geer
#413527
danielle1980 schreef: uh onze honden eten constant plastic :-[
Het is wel de bedoeling dat je de Carnibest UIT de verpakking haalt avorens je het opdient Danielle ;)
Door Truus
#413671
geer schreef: Ja. Oh en Truus, zal ik je nog een geheimpje verklappen? *die plastic piepkippen zijn ook niet om te eten* :o
Joh ???, je leert nog eens wat ::) ;D
Door tvs
#413695
mijn hond heeft een keer een mobiel gedeeltelijk opgegeten , heeft gelukkig de batterij laten liggen. een sony ericson met filmpjes enzo. en gedeeltes van een van m'n kijkers gelukkig de goedkoopste waarvan ik het rode beschermkapje in z'n ontlasting heb teruggevonden. de lenzen had ie gelukkig laten liggen.
gewoon uit een kastje gejat.
ook de sandaalbandjes van mijn kinderen zijn op. ik vermoed kwade opzet, mijn kinderen houden niet van sandalen en wisten waarschijnlijk waar ze ze het beste konden laten slingeren. allemaal teruggevonden , keurig ingekapseld.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door