Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elise
#408068
Zaterdag 12 november wilde ik CB gaan halen in Ermelo. Nu kan ik zelf 70 kg kwijt, dus het zou fijn zijn als ik samen zou kunnen halen met iemand zodat we aan de 100 kg komen.
Is er nog iemand die rond de 12e CB nodig heeft?
Door Elise
#408868
[quote="Cathelijn"]
ik ga het even uitrekenen... ben nog niet zo lang geleden geweest, maar met 2 eters gaat het toch een stuk sneller ;)
[/quote]

ok :)
Door Elise
#408877
[quote="EstherVanPuck"]
Volgens mij moeten wij ook weer rond die tijd......
[/quote]

dat zou mooi uitkomen :D
Door Peet
#408878
Ik ga zondag al, maar ik krijg in mijn omgeving steeds meer interesse :D. Dus wellicht kan ik tegen die tijd alweer wat gebruiken, dat is het nadeel van weinig ruimte voor vriezers.... >:(...Ik laat het nog even weten ok?
Door Elise
#408879
[quote="Peet"]
Ik ga zondag al, maar ik krijg in mijn omgeving steeds meer interesse :D. Dus wellicht kan ik tegen die tijd alweer wat gebruiken, dat is het nadeel van weinig ruimte voor vriezers.... >:(...Ik laat het nog even weten ok?
[/quote]

Is goed :)
Door Cathelijn
#413633
zet mij er maar weer in voor 40 kg natuur. Ik ga het net redden met wat ik nu nog heb.
(moet toch iets anders regelen met vriesruimte, want in dit tempo moet ik elke maand... :-\)
Door Elise
#414885
[quote="Cathelijn"]
zet mij er maar weer in voor 40 kg natuur. Ik ga het net redden met wat ik nu nog heb.
(moet toch iets anders regelen met vriesruimte, want in dit tempo moet ik elke maand... :-\)
[/quote]

Ok!
Gaat ineens hard met 2 honden he ;)
Door Cathelijn
#415251
[quote="Elise"]
Ok!
Gaat ineens hard met 2 honden he ;)
[/quote]
ja inderdaad ;D Ik heb er weer een la bij kunnen regelen, dus ik ga voor 50 kg ;) Als je de bestelling nog aan kunt passen tenminste... :)
Door Elise
#415265
[quote="Cathelijn"]
ja inderdaad ;D Ik heb er weer een la bij kunnen regelen, dus ik ga voor 50 kg ;) Als je de bestelling nog aan kunt passen tenminste... :)
[/quote]

50 kilo genoteerd!! ;D
Door willemiep
#415267
Is er alleen korting boven de 100 kg of krijg je nog meer korting bij nog grotere bestellingen? Wij wilden nl. vrijdag (de 11e) 100 kg gaan halen...
Door Elise
#415304
[quote="willemiep"]
Is er alleen korting boven de 100 kg of krijg je nog meer korting bij nog grotere bestellingen? Wij wilden nl. vrijdag (de 11e) 100 kg gaan halen...
[/quote]

Er is idd alleen korting voor boven de 100 kg als ik het goed heb begrepen :), dus niet extra voor nog grotere...
Laatst gewijzigd door Elise op wo 02 nov 2005, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Elise
#416667
[quote="EstherVanPuck"]
Gaan we nog steeds de 12e?
[/quote]

Ja :)

Ga je ook mee?
Laatst gewijzigd door Elise op vr 04 nov 2005, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door