Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Maijce
#41139
Stomme vraag misschien, maar wat is dat en heb ik dat nodig als ik duck en rodi voer?? (bibi kennen ze hier niet eens :-\)
En zo ja, waar haal ik dat? :)

Groetjes, Miajce
Door sharpie
#41168
Kijk even op http://www.bibidiervoeding.com/ voor verkoop adressen en uitleg over de fyto-mix.
Fyto-mix is ook van het merk Bibi, op hun website staat precies wat het is, maar ff in het kort: fyto-mix is dus de inhoud van het eerste stuk darmen van lammeren die tot het moment van slachten hebben kunnen grazen.
Het is een vers product en er zitten geloof ik veel enzymen in etc.

Als je de komplete varianten van Duck en Rodi voert heb je het niet perse nodig, maar het is wel gezond en kan een goede aanvulling zijn, voor af en toe.
Door Jolly
#41174
of voor honden die wat dikker worden, en toch vreetbalen blijven(zoals de mijne) kan je mooi half om half doen.
Het zit boordevol Probiotica, dus een paar dagen fyto na een enting( waar men niet om zit te springen hierzo) of een andere kuur om welke reden dan ook, schijnt heel goed te werken om de darmflora weer stabieler te krijgen
Door Paul_Barte
#41195
sharpie schreef: fyto-mix is dus de inhoud van het eerste stuk darmen van lammeren die tot het moment van slachten hebben kunnen grazen.
:o :o ???
Door sharpie
#41217
Niet dan Paul ???
Dat vertelde mijn bibi adviseuse mij pas nog, maar misschien heb ik het verkeerd begrepen.

Ik zie nu net op de bibi site dat het dus om de "groene maaginhoud" van lammeren gaat, die tot op het moment van slachting hebben kunnen grazen.

Sorry, maar ik had het echt zo gehoord ???

Nou ja, zit er niet zo ver naast lijkt mij. ;D
Door roger
#41219
<<Nou ja, zit er niet zo ver naast lijkt mij. ;D<<


ik schat zo iets van een 10 centimeter Sharpie, in rechte lijn dan.

Gr.
Roger.
Door Maijce
#41330
hmm, >:( dat was DIE site, ja, die waarik al 100 keer ben geweest maar die het niet doet, da's jammer. :-X

Groetjes, Miajce
Door Maijce
#41341
Hoi, :)
De site doet het wel, maar de menukeuzeknoppen staat een kruisje en doen het dus niet, ik kan dus niets bekijken behalve de home pagina :-\

Groetjes, Maijce
Door Jolly
#41346
hum gek en balen natuurlijk heb je dat ook bij mijn website http://www.chaseysdagopvang.nl , want als dat zo is, dan is er een intelling in je pc niet goed, maar :-[ ik zo blond als ik ben, weet ff niet meer welke, oja iets met Java dat moet je pc ondersteunen, daarbij hoorde ik van mensen die een Appél hebben of een macintosh dat die mijn site ook niet kunnen bekijken krijge ze ook kruissies
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door