Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#413185
Ik ben net terug van het maken van een echo en Ziggy is dus drachtig, dat was heel duidelijk te zien. We hebben minimaal 4 "puppies" gezien. Jullie begrijpen zeker wel dat ik heel erg baal. Ik vind het zo naar om die puppies dood te maken :'( :'(
Ik weet wel dat het de enige keuze is. Als ze maar twee puppies ofzo had gekregen dan had ik die nog in Belgie kunnen plaatsen, maar de DA zei dat het er waarschijnlijk meer dan 4 zijn.
Ik ga haar vrijdag laten steriliseren, want ik durf zo'n prik niet aan. Daar kan ze goed ziek van worden. Een sterilisatie is ook niet niks, maar aangezien ik het toch al van plan was kan ik het net zo goed nu doen.
Ik voel me echt klote! :(
Laatst gewijzigd door Laura2004 op vr 04 nov 2005, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
#413186
ow wat verschrikkelijk zeg :'(
ik heb er even geen andere woorden voor :( :-\
sterkte ermee. :-*
Laatst gewijzigd door danielle1980 op ma 31 okt 2005, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#413187
Ach meis toch, wat onwijs kl*te voor je....... :'(. We hadden allemaal zo gehoopt..... Ik denk dat je nu echt de juiste beslissing neemt hoor, hoe moeilijk en pijnlijk het ook is. Heel veel sterkte vrijdag en ik ga natuurlijk onwijs voor jullie duimen :-*

En hoe rot het allemaal ook is: jij kunt er niks aan doen he, vergeet dat niet!
Door geer
#413188
Jeeeemig....potverdikkeme zeg! Wat ongelofelijk kl*te, zowel voor jou als voor Ziggy!
Door Audrina
#413203
Oh, dus toch. :( Balen is dat Laura. Heel veel sterkte a.s. vrijdag en een dikke knuff voor Ziggy. :-*
Door chamourel
#413210
oh ik dacht weer puppies ,maar je bent er helemaal niet blij mee.......... :-\
ik heb weer iets gemist geloof ik.
zijn het raszuivere pups dan die ze bij zich draagt of kruizingen?
jeetje meid wat naar allemaal.
heel veel sterkte
Door Laura2004
#413223
Even voor de duidelijkheid: Ziggy is een amstaff en zij is per ongeluk gedekt door mijn Thai ridgeback reu Kai. Hij is toen ik een weekend in Spanje was om mijn vader en opa te bezoeken uit zijn bench gebroken en hij heeft twee deurposten gesloopt is uiteindelijk bij Ziggy (die op zolder zat) terechtgekomen en heeft haar gedekt (mijn moeder moest een halve dag werken).
En iedere kruising met een stafford is dus verboden ook al heeft die stafford een fci stamboom (want die heeft ze). En al wordt een stafford met fci stamboom door een andere stafford met fci stamboom dan zijn ze nog verboden als ze geen agressie test hebben gedaan (mag-test).
Dit betekent dus dat Ziggy's puppies zonder pardon in beslag genomen kunnen worden en afgemaakt mogen worden, dus vind ik het onverantwoord om ze aan mensen mee te geven, want het verdriet dat die mensen zullen hebben als hun hond afgemaakt word dat is verschrikkelijk. Ik neem aan dat jullie dit met me eens zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#413224
herder_lover schreef: ik ben hier nog niet zo lang, maar waarom mag Ziggy geen pups krijgen? ???
Omdat Ziggy een Ammstaff is en haar pups (zonder stamboom) hier in Nederland verboden zouden zijn.
Door herder_lover
#413229
jeetje, wat een ellende! Kan me voorstellen dat je hier van baalt, begreep het eerst niet, probeerde het al terug te vinden ergens :o
Nou succes en idd, jij kan er niets aan doen maar dat maakt het er niet makkelijker op!

Sterkte :-[
Gebruikersavatar
Door Angelique
#413231
Onwijs balen dit Laura :(
Veel sterkte met de operatie, het is helaas de enige optie, ook voor Ziggy lijkt het me het beste. Triest natuurlijk voor de pups, maar gezien de gezondheidsproblemen van Ziggy is het ook niet gezegd dat deze gezond en monter ter wereld zullen komen. :-\
Door Lizzy
#413232
Laura2004 schreef: Ik neem aan dat jullie dit met me eens zijn.
Ja. Helemaal, zonder twijfel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door