Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tibetaan
#412371
Jaren geleden wist ik nog een slachthuis te vinden in Den Haag.....heeft iemand nog een idee of dat nog bestaat en waar het eventueel gevestigd is ??
Ik ben druk aan het zoeken geweest maar kan het nergens vinden. In de jaren 80 kocht ik daar altijd mijn vleeswaren voor de hond. Was toen al stukken voordeliger dan bij een slagerij.
Ik neem aan dat slagerijen niet stiekem in een achterkamertje zelf slachten!!
Tibetaan
Door Borke
#413128
Volgens mij heb je een Slachthuisweg of -kade in Den Haag?
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er een slachthuis zit.
Ik denk dat de grond in Den Haag veel te duur is voor een slachthuis?
Door bas rouge
#414009
Ik heb een vrijdag en zaterdag gespendeerd aan het bezoeken van een aantal van de islamitische slagerijen in Den Haag. Degene met het meest uitgebreide assortiment is die op de Betje wolfstraat.

Ik vind ze allemaal toch behoorlijk prijzig, eentje vroeg voor kipkarkassen zelfs 4 euro per kilo, een werkelijk idioot hoge prijs. Maar ze hebben veel kip en lamsproducten. Slagen zul je er goed. Succes!
Door the dude
#414189
[quote="AstridStraver"]
Volgens mij heb je een Slachthuisweg of -kade in Den Haag?
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er een slachthuis zit.
Ik denk dat de grond in Den Haag veel te duur is voor een slachthuis?
[/quote]

Daar zit allang geen slachthuis meer. Is allemaal platgegooid en volgebouwd.
Door the dude
#414193
[quote="bas rouge"]
Ik heb een vrijdag en zaterdag gespendeerd aan het bezoeken van een aantal van de islamitische slagerijen in Den Haag. Degene met het meest uitgebreide assortiment is die op de Betje wolfstraat.

Ik vind ze allemaal toch behoorlijk prijzig, eentje vroeg voor kipkarkassen zelfs 4 euro per kilo, een werkelijk idioot hoge prijs. Maar ze hebben veel kip en lamsproducten. Slagen zul je er goed. Succes!
[/quote]

Als je ze een beetje kent en vaak een flinke hoeveelheid haalt krijg je veel gratis. Ik heb nog nooit voor mijn kipkarkassen betaald. (alleen voor bouten/filets of hele kip)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door