Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Solange
#410614
Ik heb gelezen dat de nagels van een hond net zolang mogen zijn dat je ze niet hoort tikken bij het stappen.
Dit kan toch niet. ??? Ik heb Neo z'n nagels geknipt net zolang dat wanneer hij rechtstaat de nagel de grond niet raakt. Korter lijkt me eng! Hoe moet het nu eigenlijk? :-\
Door Lizzy
#410661
Nou, deze vlieger gaat al zo niet op voor honden met 'platpootjes'. Ik knip ze tot aan het leven. En als de nagel zwart is, dan op de gok tot aan het leven.
Door Femke
#410680
[quote="Solange"]
Ik heb gelezen dat de nagels van een hond net zolang mogen zijn dat je ze niet hoort tikken bij het stappen.
Dit kan toch niet. ??? Ik heb Neo z'n nagels geknipt net zolang dat wanneer hij rechtstaat de nagel de grond niet raakt. Korter lijkt me eng! Hoe moet het nu eigenlijk? :-\
[/quote]

als je hond staat en de nagels raken nEt de grond niet (je kunt er bwvs nog een speelkaart onder schuiven) dan is t goed.
Door Peet
#410681
Tunja 'tikkelt' altijd, dus zij heeft beslist platpootjes ;D
Laatst gewijzigd door Peet op vr 28 okt 2005, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Solange
#410702
Neo die tikkelt ook nog steeds. Maar goed, nu ben ik zeker dat het oké is. Allen bedankt voor het reageren!! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door