Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Aura
#404983
Wat kan je een kat geven als traktatie?

Ik ben namelijk uitgenodigd om woensdag naar een kamer te komen kijken, en daar is ook in kat in huis. Dus ik wilde iets voor hem meenemen, maar ik heb helemaal geen verstand van katten :-[
Heeft iemand een idee? Iets lekkers, kleins, en eventueel ook geschikt voor een brokkenkat. Ik dacht aan zo'n klein blikje sardientjes, maar ik heb geen idee of dat kan.... ::)
Door Anneke V
#405128
gedroogde runderlong/runderblokjes...onze kater is hier gek van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Anneke V op di 18 okt 2005, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anneke V
#405129
Maar een brokkenkat gaat misschien eerder whiskas kitbits ofzo aannemen... ???
Door Nelly
#406149
Ik zou gaan voor kleine kattensnoepjes, die visjes lusten ze lang niet allemaal, die van mij iig niet ::)
(En ze stinken ook best wel)
Door conleeuw
#406298
Nelly schreef: Ik zou gaan voor kleine kattensnoepjes, die visjes lusten ze lang niet allemaal, die van mij iig niet ::)
(En ze stinken ook best wel)
je heb altijd van die verwende katten die visjes niet lusten ;D ook ik had er ooit een ;) en als je lang genoeg met visjes op zak loop, ruik je het niet meer ;D ;D
Door Lil
#408882
Ik kom niet op de naam, maar ze verkopen bij de dierenwinkel van die zakjes met daarin dunnen sliertjes gedroogde vis/kreeft e.d. meurt niet zo erg en zowel barf als brokjeskatten lusten het.
Door Aura
#409136
Ik had maar gedroogde visjes gehaald. De kat liet ze links liggen en at verder van haar brokjes, en de kamer is ook niks geworden. Ik weet nou niet of het ondanks of dankzij die visjes kwam. Ze stonken in ieder geval wel en het meisje was nog vegetarisch ook.... oeps....
Door Nelly
#409248
conleeuw schreef: je heb altijd van die verwende katten die visjes niet lusten ;D ook ik had er ooit een ;) en als je lang genoeg met visjes op zak loop, ruik je het niet meer ;D ;D
Nou! Mijn katten zijn helemaal niet verwend hoor, hoe kom je erbij? ::) 8) ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door