Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Solange
#408952
Mag ik een kitten van 800gr behandelen met advantage 80 tegen de vlooien. Het is een poesje dat hier nog een dag of 10 verblijft en daarna terug naar huis gaat.(de eigenaars zijn op reis) en ik heb vlooien ontdekt. Adv 80 heb ik in huis van onze eigen kater.
Door conleeuw
#408968
Solange schreef: Mag ik een kitten van 800gr behandelen met advantage 80 tegen de vlooien. Het is een poesje dat hier nog een dag of 10 verblijft en daarna terug naar huis gaat.(de eigenaars zijn op reis) en ik heb vlooien ontdekt. Adv 80 heb ik in huis van onze eigen kater.
zijn die druppels niet op gewicht catagorie? Dan zou ik het niet doen, omdat een poesje van 800 gr heel iets anders is dan een kater van mischien wel 8 kg.
Gewoon iets halen die bij de gewicht past ;) dat zou ik doen, want het is nu eenmaal vergif ;D
Door Solange
#409018
De druppels zijn inderdaad op gewicht. Ik weet dat het produkt niet in het bloed terecht komt maar een soort laagje over de poes legt. Als ik bevoorbeeld 1 druppeltje gebruik, denk ik dat dit niet erg is. Onze kater is te zwaar geworden, vandaar dat ik dacht om het alsnog te kunne gebruiken. Straks is het produkt vervallen en kan ik er niets meer met doen.
Wat denken jullie? :-\
Laatst gewijzigd door Solange op di 25 okt 2005, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Francisca
#409027
Toch maar iets halen wat voor een kitten geschikt is. Het blijft vergif.
Door conleeuw
#409050
weet je wat het is, het is niet dat er altijd alleen maar meer in het pipetje zit, de oplossing is soms ook nog sterker, voor je het weet is het huidje van de kitten volledig stuk omdat er zulke sterke spul op is gezet.
Als jou kater zwaarder is, kan je in ieder geval deze pipet met alle veiligheid nog voor hem gebruiken ;), bij een dierenspeciaal zaak zijn er vast producten die voor zo'n jonge katje geschikt is
Door Solange
#409055
Als je samen iets overweegt, kom je daar altijd rijker (slimmer) uit hé! dankuwel!!! ;)
Laatst gewijzigd door Solange op wo 26 okt 2005, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door