Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door margreet
#407388
Oke ik gooi het hier maar even op bp misschen dat er mensen zijn die me kunnen helpen.
Wij gaan van 23 December tot en met 6 januari naar een vakantiewoning in Den Ham(ov) nu heeft dat huisje geen diepvriezer en ik moet toch zeker 22 kilo meenemen voor drie honden.
Ik heb al iemand die op 20 minuten afstand woont en het voor me op wilt slaan,maar misschien zijn er nog mensen hier die dichterbij wonen en ongeveer 20 kilo voor me op kunnen slaan,zodat ik het om de paar dagen kan ophalen.
Door Mevroi Kruim
#407390
Jammer, te ver weg, anders was je welkom.
Je bent natuurlijk sowieso welkom ;D maar om nou helemaal naar Bennekom te rijden voor het eten voor je hondjes ...
Kun je niet hier in de buurt vakantie komen vieren? Kan ik je nog een ritje op een IJslander aanbieden ;D ;D
Door margreet
#407392
[quote="Kruimel"]
Jammer, te ver weg, anders was je welkom.
Je bent natuurlijk sowieso welkom ;D maar om nou helemaal naar Bennekom te rijden voor het eten voor je hondjes ...
Kun je niet hier in de buurt vakantie komen vieren? Kan ik je nog een ritje op een IJslander aanbieden ;D ;D
[/quote]


Wow dat is een grandioos idee,misschien kom ik wel even gezellig een daagje langs ;D
Door Mevroi Kruim
#407395
[quote="margreet"]
Wow dat is een grandioos idee,misschien kom ik wel even gezellig een daagje langs ;D
[/quote]

Ha, leuk :D :D :D
Ik zal de ponietjes vast mentaal voorbereiden 8)
Door margreet
#407430
[quote="Angelique"]
Kom dan ook gewoon naar drenthe ipv overijssel ::)
[/quote]

jaja meiden ik weet het,verkeerde provincie gekozen :-\,maar ik heb zo'n lekker huisje gevonden met een grote afgezette tuin en midden in het bos,dus deze keer ga ik er toch maar gewoon naar toe,als jullie een ander aanbieding hebben voor volgend jaar,dan hoor ik het graag ;D
Door margreet
#407534
[quote="Jolly"]
oww nee dat heb je idd niet, dat ligt bij Ine in de rmegadvriesding
[/quote]

Nou dat heb ik dus nog wel,maar het wordt een beetje vervoerprobleem hè,twee personen met spullen en drie honden in één auto is wel het maximum hoor 8)
Door Jolly
#407543
[quote="margreet"]
Nou dat heb ik dus nog wel,maar het wordt een beetje vervoerprobleem hè,twee personen met spullen en drie honden in één auto is wel het maximum hoor 8)
[/quote]

tja dan wordt het toch een busje/bestelautootje kopen ;D
Door Femke
#407687
De snelste route van Zwolle naar Den ham (Twenterand) over 33.6 km in ongeveer 46 minuten.

beetje ver he? Anders mocht je het rustig bij mij brengen hoor

Is het huisje op een recreatiepark? Misschien hebben ze dan namelijk een vriezer van voorverpakt ijs leeg staan, en dat ze die voor je aan willen zetten voor een weekje?
Door margreet
#408598
Nee het is een privehuisje op het terrein van een boerderij :-\
Maar waarom zijn jullie allemaal zover van Den Ham af gaan wonen :'(
Door ziggy
#408631
Margreet,
kan je niet aankloppen bij die mensen van dat boerderijtje?
Veel plezier ginds.
Groet,
Vic.
Door Mevroi Kruim
#408696
[quote="margreet"]
Nee het is een privehuisje op het terrein van een boerderij :-\
Maar waarom zijn jullie allemaal zover van Den Ham af gaan wonen :'(
[/quote]

Ja, waarom eigenlijk? Stomstomstom :-X :-X
Door margreet
#408721
[quote="Kruimel"]
Ja, waarom eigenlijk? Stomstomstom :-X :-X
[/quote]

Kijk dat bedoel ik,iedereeen verwijt MIJ dat ik niet bij iemand in de buurt met vakantie ga,maar het ligt gewoon aan jullie :P
Vic bedankt voor het meedenken,maar die mijnheer heeft geen grote vriezer :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door