Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#406710
Ik heb bij Tannetje een pot groene leem gehaald, en nou wil ik daar vanaf morgen mee beginnen. Alleen kan ik nergens terug vinden hoeveel ik moet geven. Er zit een maatschepje bij, maar ook daar staat niks over beschreven.
Het enige wat ik terug kan vinden is dat het gedronken moet worden. Maar dat wordt een hels karwei met dat monster van mij.
Ik hoop eigenlijk dat ik het gewoon door het voer kan roeren.
Iemand voor mij het antwoord?? O,ja Breezer weegt ongeveer 16,5 kilo.
Door Breezer
#407575
Haha de bovenste zin begrijp ik niet.

Maar die topic heb ik al helemaal doorgespit, en zag idd dat je het door het voer kan mengen, maar ik kan niet terug vinden hoeveel ik nou moet geven. 1 eetlepel, 1 theelepel, 1 maatschepje, half maatschepje enz enz. Ik heb werkelijk geen idee.
Door gaia0909
#407643
voor een grote hond 2x per dag een koffielepel,voor de mens en een kleine hond 2x per dag een theelepel en een poes 2x per dag een mespunt.
voor de paardenliefhebbers 2x pd eeneetlepel,dit volgens mijn cursus bij margriet dudok van heel,ze werkt met bach en essentiele olien,veel van haar geleerd!
gr,wil en gaia
Door Breezer
#408030
Nou dan begin ik eerst maar een paar dagen met 1 theelepel per dag, en dan daarna 1 theelepel per maaltijd, 2 per dag dus.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#408032
Volgens mij zit er een schepjein de verpakking. Geef hem maar twee maal daagje een half schepje. Gewoon door het eten.
Door Breezer
#408046
Hitam schreef: Volgens mij zit er een schepjein de verpakking. Geef hem maar twee maal daagje een half schepje. Gewoon door het eten.
Okay bedankt!

Het gaat trouwens heel goed met het monster! Heb het hele verhaal afgelopen vrijdag aan m´n dierenarts verteld, en ze kon het niet begrijpen dat het toch demodex was. Omdat hun ook al 2 afschrapsels genomen hadden. Heb alleen nu Advocate mee gekregen ipv Stronghold, dit omdat de Stronghold op was. En de assistente zei dat haar hond met Demodex helemaal opgeknapt was ervan zonder te wassen. Dus proberen we dit maar icm de Ectodex.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#408070
Als het goed gaat kun je misschien stoppen met de Ectodex en alleen de Advocate geven. Is toch een beetje dubbelop en dat voor zulke rotzooi.
Durf je dat?
Door Breezer
#408262
Hitam schreef: Als het goed gaat kun je misschien stoppen met de Ectodex en alleen de Advocate geven. Is toch een beetje dubbelop en dat voor zulke rotzooi.
Durf je dat?
Hmmm ik geloof dat ik nog 2 wassingen in het flesje heb zitten. Ik denk dat ik dan nog 1 wassing doe volgende week. En dat ik dan voor de week erop een afspraak bij je maak om nog 1x een afschrapsel te maken. Ik wil graag zeker weten dat het weg is, wil die ellende niet nog een keer mee maken. ;D
Door 202spots
#408320
Senk goetnes vor soeken
Breezer schreef: Haha de bovenste zin begrijp ik niet.
Thank goodness for "zoeken"...
(tik groene leem in "zoeken"... en gij zal vinden.. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door