Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Peet
#408057
Een vriendinnetje van mij wil na de operatie van haar hond helemaal over op Cb gaan (joepie :D).

De hond krijgt het nu af en aan (dus ook deels brok), als zij er via via aan kan komen, maar na de operatie dus fulltime. Ik wil haar komend weekend haar eerste lading gaan brengen ;D.

Nu moet deze hond (Duitse Herder) een zware heup operatie ondergaan (de heup wordt verwijderd, ivm zware hd en niet aanslaan van een kunstheup).

Ik zou zelf voor een lichte Cb variant gaan (Lam Rijst), om eerst goed aan te sterken, maar misschien is dat onzin? Wat vinden jullie?

(Cb light heeft geen voorkeur ivm calciumsupplement ipv gemalen botten).
Door Audrina
#408067
Ik zou ook eerst lamrijst geven en als dat goed gaat met kiprijst afwisselen en evt met natuur. Van aktief knappen ze meestal ook wel op. Maar ja dat is vrij vet en Mup zal het na de operatie voorlopig wel ff rustig aan moeten doen en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ie transformeert tot 1 of ander kamer-olifantje ofzo. ;)
Door Peet
#408113
Thanx, Bianc!

Ik dacht zelf ook al aan de Lam Rijst, maar het is fijn om even een bevestiging te krijgen. Ik weet nu wat ik voor heertje Mup moet bestellen. :D
Laatst gewijzigd door Peet op ma 24 okt 2005, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door