Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yoni
#405933
hallo, cain is sinds zaterdag op energique gezet. hij at voorheen euykanaba. Maar heel veel mensen zeggen tegen ons ga over op volwassenvoer. gEld dit ook voor energique?? hier werd die veel te dun van. Dus vanmiddag in huis gewoon puppy! hij is net 4 maanden. En zijn er mensen hier die groot verpakking energique halen? of moet ik die vraag ergens anders stellen? groetjes yoni :)
Door labranwk
#405947
[quote="yoni"]
hallo, cain is sinds zaterdag op energique gezet. hij at voorheen euykanaba. Maar heel veel mensen zeggen tegen ons ga over op volwassenvoer. gEld dit ook voor energique?? hier werd die veel te dun van. Dus vanmiddag in huis gewoon puppy! hij is net 4 maanden. En zijn er mensen hier die groot verpakking energique halen? of moet ik die vraag ergens anders stellen? groetjes yoni :)
[/quote] hoi! ik heb het laatst opgezocht omdat ik ook een pup heb die overging van de fokker naar mij, en dus van brokken naar vers ;) Energique en energique pup verschillen nauwelijks van samenstelling.

zie ook hier: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... #msg387650
Door henneke heideveld
#407250
ik geef mijn hond nu zo'n 3 maanden energique. Ze is al volwassen en krijgt nummer 3. ( voor sporthonden ) Ik merk dat ze er iets meer van moet krijgen dan op de verpakking staat.

Ik haal dus grootverpakking van 12 kilo bij de groothandel. Scheelt aanzienlijk in de prijs ;)
Door Doedels
#407653
[quote="yoni"]
hallo, cain is sinds zaterdag op energique gezet. hij at voorheen euykanaba. Maar heel veel mensen zeggen tegen ons ga over op volwassenvoer. gEld dit ook voor energique?? hier werd die veel te dun van. Dus vanmiddag in huis gewoon puppy! hij is net 4 maanden. En zijn er mensen hier die groot verpakking energique halen? of moet ik die vraag ergens anders stellen? groetjes yoni :)
[/quote]Puppy's mogen gewoon het zelfde eten als volwassen honden. Ze hebben alleen veel meer nodig per Kg lichaamsgewicht.
Door yoni
#407976
weet iemand dan een groothandel in de buurt van utrecht?? groetjes
Door henneke heideveld
#408001
er moet er 1 in utrecht zelf zitten, weet alleen niet waar maar kan dat nog wel achterhalen.
Anders zit er nog 1 in rotterdam, maar daar moet je een pas voor hebben en die van Utrecht niet. Tenminste dat had ik begrepen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door