Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tibetaan
#407235
Mijn Tibetaan heeft de neiging om zo nu en dan vlees te verstoppen in de tuin, laatst een stuk konijn en/of kip, nu is mijn vraag.....als zij dit een dag later weer tevoorschijn pakt en het opeet is dit dan schadelijk voor haar gezondheid ? Natuurlijk treft men in de natuur ook wel eens een kadaver aan wat al enkele dagen in de volledige zon ligt te bakken maar toch...kunnen onze honden dat in deze tijd wel verdragen.
Tibetaan !!
Door Lizzy
#407238
[quote="Tibetaan"]
Mijn Tibetaan heeft de neiging om zo nu en dan vlees te verstoppen in de tuin, laatst een stuk konijn en/of kip, nu is mijn vraag.....als zij dit een dag later weer tevoorschijn pakt en het opeet is dit dan schadelijk voor haar gezondheid ? Natuurlijk treft men in de natuur ook wel eens een kadaver aan wat al enkele dagen in de volledige zon ligt te bakken maar toch...kunnen onze honden dat in deze tijd wel verdragen.
Tibetaan !!
[/quote]

Ik neem aan dat ze het begraaft? Tja, honden houden nou eenmaal van rijp/adelijk vlees.... Dat vinden ze veel lekkerder als kraakie-vers vlees. Het is anders van smaak en ook is het malser....

En het zijn gewoon viezerikken, honden ;D!

Nou ja, ik zelf zou me er dus niet druk om maken (hoewel ik het op hele warme dagen, wanneer er veel strontvliegen zijn niet echt leuk zou vinden want ze moet het dan echt erg goed verstoppen willen er geen vliegen bij kunnen om hun eieren op te leggen....) want net wat je zegt, honden eten wel rottere dingen als ze de kans krijgen. Je kunt ook zelf minder voer geven of het vlees zelf al wat laten rijpen voordat je het geeft.
Door Daisy75
#407999
Hier word ook begraven als het teveel is voor ze....maar ik heb een bestraat tuintje dus dat lukt ze niet al te best, alleen wat aan de zijkanten, hierdoor begraaft kayleigh het dus niet goed waardoor de vliegen er binnen een halve dag al eitjes op leggen, ik gooi het dus weg als ik dit zie...bah
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door