Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#407189
Jolly schreef: Kan het zijn dat een hond die op drainage comp. staat wat meer urineert en dat de kleur dan wat donkerder geel is?
Ja, dat is vrij normaal want het middel stimuleert de afvoer van afvalstoffen uit het lichaam.
Door Jolly
#407513
tvs schreef: wat is dat
drainage comp??
zie audrina's antwoord ;D

Ik geef het nu aan Pim, omdat hij dus al 2 keer onder narcose is geweest en ookal 2 keer antibiotica heeft gehad, met de Drainage compositum voert hij die stoffen dus sneller zijn lichaam uit.
Door Lizzy
#407525
Jolly schreef: Nog wel een ander vraagje, hoelang mag je dit geven? tot het flesje leeg is?
Ik heb het eigenlijk altijd 2 tot 3 weken gegeven maar volgens mij staat er nergens in de bijsluiter vermeld hoe lang je het het beste kunt geven....
Door Jolly
#407544
nope staat er idd niet, dus vandaar dat ik het ff hierzo vraag, hier is zoveel kennis .
Misschien is het voor Pim met als zijn "gifstoffen" geen overbodige luxe om gewoon het flessie op te maken, we zijn tenslotte net begonnen
Door Breezer
#408044
Ik heb het in opdracht van Tannetje in een kuur van 3 weken gedaan. Eigenlijk gewoon volgens het weerstandverhogend schema van Tannetje. Breezer z´n urine was niet echt donkerder maar het rook wel veel sterker. Vooral de ochtend urine.
Door Jolly
#413894
we zijn nu een goede 1,5 week verder en sinds gisteren is Pim ontzettend aan de diarree, hij heeft gisteren niets raars gegeten of gedronken.
Zondag is hij wel erg druk geweest met zijn broer en zussen, dus misschien is dat het.
Ik neem tenminste aan dat het niet van de drainage comp. komt.
Is het trouwens wel verstandig om hem nu terwijl hij zo'n diarree heeft de drainage te blijven geven, i.v.m eventueel vochtverlies?
Door Breezer
#413912
Jolly schreef: we zijn nu een goede 1,5 week verder en sinds gisteren is Pim ontzettend aan de diarree, hij heeft gisteren niets raars gegeten of gedronken.
Zondag is hij wel erg druk geweest met zijn broer en zussen, dus misschien is dat het.
Ik neem tenminste aan dat het niet van de drainage comp. komt.
Is het trouwens wel verstandig om hem nu terwijl hij zo'n diarree heeft de drainage te blijven geven, i.v.m eventueel vochtverlies?
Breezer is ook een paar dagen aan de diarree geweest, dit kwam echter doordat ie teveel zee water gedronken had. Ik ben toen niet gestopt met de druppels.
Door Jolly
#413925
oke, ik ga gewoon lekker door.
Hij oogt ook niet ziek ofzo hoor, alleen is het wel vermoeiend voor mij om elke 2 uur uit je bed te moeten, omdat Pim zit te pieperen in de bench ;) :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door