Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elisabeth
#406668
Niet zo zeer een probleem, maar meer een vaststelling ...
Bonnie ( Dh) had zeer veel last van allergie betreft de voeding ( Brokken).
Nu ben ik een kleine maand op de barf tour en wat denk je? Al haar korstjes weg, zachte haartjes en nu al een glanzende vacht !
Kolere wat ben ik er blij mee ! :)
Door Elisabeth
#406671
Lupa schreef: kijk dat zijn de mooie berichten!!!!!
ik zou zeggen vertel het door ;)
Ik had het aan mijn dierenarts verteld dat ik ermee was begonnen, die was er alleen maar blij mee.Vertelde mij dat er in brokken veel rommel zat en dat ie wilde dat er meer mensen met barfen zouden gaan beginnen ... :D
Door Truus
#406673
Dat is goed nieuws :D! Vandaag weer een hond met huisproblemen gezien maar de baas is eigenwijs en wil gewoon brokken blijven geven helaas.
Waren maar meer baasjes zo verstandig ;).
Door Elisabeth
#406684
Truus schreef: Welke dierenarts is dat? Als hij of zij pro barf is, mag je deze toevoegen bij deze link:

http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=11904
Lupa schreef: zo een dierenarts wil ik ook :'(
Hij staat inmiddels in de lijst ;)










Truus schreef: Dat is goed nieuws :D! Vandaag weer een hond met huisproblemen gezien maar de baas is eigenwijs en wil gewoon brokken blijven geven helaas.
Waren maar meer baasjes zo verstandig ;).
vertel hem/haar dan maar dat het super belangrijk is en echt te doen is... ok al heb je zoals ik een full-time baan ( plus een opleiding) en daarnaast een gehandicapt kind....

Je ziet je hond helemaal opknappen, zo gaaf om te zien !!!

Niet alleen de vacht knapt op, maar ik heb ook het idee dat Bonnie nu beter in haar vel zit ( je bent wat je eet :))
Door Sofie
#406851
Elisabeth schreef: Ik had het aan mijn dierenarts verteld dat ik ermee was begonnen, die was er alleen maar blij mee.Vertelde mij dat er in brokken veel rommel zat en dat ie wilde dat er meer mensen met barfen zouden gaan beginnen ... :D
Wauw!!!!! Was mijn da ook maar zo..... :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door