Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Gaia
#406528
Gaia heeft zo'n honger het is echt niet normaal meer. Ik kwam thuis en ze heeft zelfs een lange kaars opgegeten uit een kaarsenstandaard. De lont heeft ze laten liggen, gelukkig. Is dit gevaarlijk en wat kan ik er aan doen? Afwachten en anders naar de DA? Of kan het geen kwaad?
Door Lizzy
#406536
Gaia schreef: Gaia heeft zo'n honger het is echt niet normaal meer. Ik kwam thuis en ze heeft zelfs een lange kaars opgegeten uit een kaarsenstandaard. De lont heeft ze laten liggen, gelukkig. Is dit gevaarlijk en wat kan ik er aan doen? Afwachten en anders naar de DA? Of kan het geen kwaad?
Hoe komt dat, dat Gaia zo'n honger heeft? Ik neem aan dat ze de kaars in stukjes heeft gebeten (dat ze de lont eruit heeft weten te peuteren)? Bij mijn weten is kaarsvet niet giftig trouwens. Whoofer heeft ook wel kaars gegeten en poepte dat de dag erop gewoon weer uit.....
Door Gaia
#406557
Dat weet ik dus ook niet. Dat heeft ze altijd al heeel erg maar nu nog meer. Ik geef haar wel de goede hoveelheid CB ze weegt 14 kg en geef haar 300 gr.. Ze heeft ook heel erg allergie waar we al 8 maanden mee bezig zijn om te ondekken waar alle jeuk vandaan komt, want ze bijt zich helemaal kapot.
Ik ben blij dat kaarsenvet niet giftig is.
Door Jolly
#406567
hoogstens dat ze morgen wat aan de schijterij is, dat had Chasey ook toen hij 50 wacinelichtjes had ontdaan van hun zilverpapiertje >:( ::)
Door Jolly
#406624
Nee hij had de zak waar er ongeveer nog 50 in zaten te pakken gehad, vraag mij niet hoe, want ze lagen op de kast.
Hij heeft er ongeveer 20 echt naar binnen gewerkt en de rest van dat kuipje wat eromheen zit ontdaan.
Door Elise
#407460
Voor Spike is echt geen kaarsje veilig. Hij vindt ze heeeerlijk! Dus hier geen kaarsjes meer op grijpbare hoogte.
Door Breezer
#408050
Breezer heeft ook waxinelichtjes gegeten. De volgende dag was hij gigantisch aan de race, maar verder had ie gelukkig nergens last van. ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door