Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jojo
#405593
Ik lees wel meer over bultjes en pukkeltjes maar kom er maar niet achter in welke cathegorie die van Joey vallen:
Hij heeft her en der, voornamelijk boven op zn kop, liezen/oksels, billen/dijen, borst en hals harde onderhuidse bultjes. Het is niet rood, de huid is gewoon gaaf en ik heb niet de indruk dat het hem jeukt of andersinds irriteert. Het klinkt of het er veel zijn, maar totaal zijn het er misschien maar 5, maar toch. Wat is het ???
Door conleeuw
#405644
Jojo schreef: Ik lees wel meer over bultjes en pukkeltjes maar kom er maar niet achter in welke cathegorie die van Joey vallen:
Hij heeft her en der, voornamelijk boven op zn kop, liezen/oksels, billen/dijen, borst en hals harde onderhuidse bultjes. Het is niet rood, de huid is gewoon gaaf en ik heb niet de indruk dat het hem jeukt of andersinds irriteert. Het klinkt of het er veel zijn, maar totaal zijn het er misschien maar 5, maar toch. Wat is het ???
ik kan mij niet heugen of jij geschreven heb dat jij al ooit bij de da was geweest met deze klacht? Als het blijft voortbestaan is het mischien raadzaam als je een keertje naar de da moet om hem/haar ernaar te laten kijken
Door Jojo
#405756
conleeuw schreef: ik kan mij niet heugen of jij geschreven heb dat jij al ooit bij de da was geweest met deze klacht? Als het blijft voortbestaan is het mischien raadzaam als je een keertje naar de da moet om hem/haar ernaar te laten kijken
Ik ben bang dat mijn reguliere da er niets mee kan :-\
Ik heb 2 nov. weer een afspraak bij de bioresonantie, zij weet het misschien wel. Toen ik het haar via de mail probeerde uit te leggen dacht zij dat het door de ontgifting kwam maar dan zou het nu toch wel een keer weg moeten zijn? Of toch van een allergie nog, maar ik dacht altijd dat bij een allergie meer eczeem achtige rode plekken ontstaan? Dit zijn echt een soort puistjes, alleen blijven ze gesloten en zijn ze niet rood.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door