Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Brenda en Senna
#404598
Hallo

Ik hoop dat ik mijnbericht hier goed plaats..
Ik ben sinds kort begonnen met versvlees en wil dit gaan opvoeren. Ik voer nu ongeveer 4x versvlees en 3 x brokken. Vanmorgen zou ze brokken krijgen maar die waren bijna op en ik ben vergeten versvlees uit de diepvries te halen.. nu heeft ze vanmorgen een beetje brokken op zou ik voor vanavond haar maaltijd kunnen aanvullen met dingetjes die ik in huis heb?>
Ik heb blikjes sardientjes ( 300 gram) en runderhart ook 300 gram wat kan ik haar dan het beste geven of kan ik ook van allebei een beetje geven?
Als ik haar ook een stuk appel geef is dat dan voldoende of moet ze dan nog wel iets van groentes erbij? ( ik heb niet veel in huis)
Ik ga me deze week eens in het barfen verdiepen en wil dit ook eens per week gaan proberen want elke dag versvlees loopt ook behoorlijk op in kosten..
Gr Brenda
Door tvs
#404613
laat gewoon wat ontdooien als je niet zoveel hebt, die blikjes sardientjes zijn toch voor jezelf ook lekker, dan wacht je hond maar even tot ie aan de beurt is . bak in water zetten en het ontdooit vanzelf, en maak je geen zorgen om je hongerige hond die komt daar heus wel overheen
Door Borke
#404617
Runderhart is prima, in warm water ontdooit dat best snel.
Het is niet zo erg als je hond een paar uurtjes langer op zijn eten moet wachten.
Er zijn immers zelfs mensen hier op BP die hun hond een dag laten vasten, dus dan kan een paar uurtjes wachten ook geen kwaad.
Ik heb hier geleerd dat als je een of twee dagen zelf wat samenstelt dat het dan niet zo veel uitmaakt of het allemaal compleet is wat je geeft, mag dus best zonder groente.

Het is leuk om er hier op BP meer over te lezen en dan zelf eens wat te proberen ;D
Door Brenda en Senna
#404628
tvs schreef: laat gewoon wat ontdooien als je niet zoveel hebt, die blikjes sardientjes zijn toch voor jezelf ook lekker, dan wacht je hond maar even tot ie aan de beurt is . bak in water zetten en het ontdooit vanzelf, en maak je geen zorgen om je hongerige hond die komt daar heus wel overheen
bedankt voor je antwoord en nee ik lust geen vis heb die sardientjes gehaald voor haar om eens te proberen was er alleen nog niet van gekomen
Door Brenda en Senna
#404630
AstridStraver schreef: Runderhart is prima, in warm water ontdooit dat best snel.
Het is niet zo erg als je hond een paar uurtjes langer op zijn eten moet wachten.
Er zijn immers zelfs mensen hier op BP die hun hond een dag laten vasten, dus dan kan een paar uurtjes wachten ook geen kwaad.
Ik heb hier geleerd dat als je een of twee dagen zelf wat samenstelt dat het dan niet zo veel uitmaakt of het allemaal compleet is wat je geeft, mag dus best zonder groente.

Het is leuk om er hier op BP meer over te lezen en dan zelf eens wat te proberen ;D
\

zeker leuk maar vind het nog wel beetje eng hoor bang voor tekorten enzo maar komt goed
Door Doedels
#404829
Brenda en Senna schreef: ik had de runderhart trouwens bij AH gekocht stond op 10 minutjes koken maar u kunt het ook rauw aan uw huisdier geven toch wel goed van AH of niet?
Dat is wel leuk dat AH ook aan vers en rauw denkt.
Door Mevroi Kruim
#405312
Brenda en Senna schreef: nou ook vandaag meost ze de runderhart niet..
heb het later door haar versvlees gemend en toen hoefde ze het hele versvlees ineens ook niet meer ::)
Tijd voor een vastendagje 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door