Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door dixie
#404772
Nu ik al een geruime tijd bezig ben met 2 á 3 dagen in de week met CB, ben ik eens bezig met het aanbieden van nieuwe dingen.
Ze aten al geruime tijd een lamsribje na de CB nu heb ik ze sinds vorige week ook eens wat kipkarkasjes, kippevleugeltjes en kippennekjes gegeven.
Dit alles onder een nauwlettend toeziend oog van mij ::), want eigenlijk vond ik het doodeng. :-\
Mijn ene hond, een bijdehand teefje, zat me in eerste instantie aan te kijken van wat mot ik hiermee? ???
Maar ging wel eten en het smaakte goed zo te zien.
Mijn andere teefje begon zoals altijd te eten, alsof ze het al jaren at. :)
Mijn reu, die toen hij net bij ons was, niks anders vrat dan zijn brokken, die griste het uit mijn handen en liet het zich goed smaken. ;D
Eergisteren voor het eerst een wervel gehad en ook dat ging er goed in. :o
Waar ze trouwens helemaal wild van worden is de fytomix. ;D
Vanavond na de CB krijgen ze een halve kalfs-staart.
Ben benieuwd wat ze er van vinden, zou er ook wel ingaan als ketellapper.

De overige dagen krijgen ze trouwens Cavom-brokken.
Helaas is het voor mij niet mogelijk om helemaal over te gaan op volledig CB of Barf, maar het begin is er.
Nou nog een goedbetaalde baan, dan kan ik het heel wat beter doen voor ze. ;)

Groetjes, Joyce
Door dixie
#404778
Pfffft vergeet ik nog mijn vraag erbij te zetten. ::)
Wat zou ik nog meer kunnen geven om eens te proberen wat een beetje gegeten wordt?

Groetjes, Joyce
Door Nelly
#404786
Onderdelen van kip, zoals nekken, vleugels, poten, karkassen? Vis misschien? Dit hoeft allemaal niet zo duur te zijn. En als je voornamelijk kvv wilt blijven geven, dan zou je cb kunnen afwisselen met smuldier (o.a. bij de C1000), wel de komplete variant nemen dan he. Dan ben je al een stuk goedkoper uit.
Door Audrina
#405020
[quote="dixie"]
Pfffft vergeet ik nog mijn vraag erbij te zetten. ::)
Wat zou ik nog meer kunnen geven om eens te proberen wat een beetje gegeten wordt?

Groetjes, Joyce
[/quote]

Kalfsstrotten, hele kippen, kalfsribben?
Door Peet
#405038
[quote="Audrina"]
Hetzelfde als kruidenmix van CB: gemalen boekmaag (van een lam) + inhoud
[/quote]

en het stinkt..... :-X...en ze vinden het zalig ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door