Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404606
In het kader van de stippels met vreemde voorkeuren, het volgende: Ger belt mij net lichtelijk in paniek op dat Bruin waarschijnlijk een pantykousje (zo'n korte die je krijgt als je schoenen past in een schoenenwinkel) heeft ingeslikt.

Kan het erg kwaad? Wat doen we? Afwachten? Laten kotsen? (hebben we niet zulke goede ervaring mee want hij heeft een ijzeren maag en kan ook tegen zout).

Graag tips!
Door tvs
#404610
peperkoek geven , dat bind zo'n beetje alles en wachten tot het eruit komt

ps.

daar zitten natuurlijk wel koolhydraten in , een panty kousje is geen scherp bot maar ik zou toch iets geven wat eromheen kapselt en dat doet peperkoek
Laatst gewijzigd door tvs op ma 17 okt 2005, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door crutz
#404614
met een panty kous zou ik ze toch laten kotsen (desnoods met een prikje bij de DA, maar hier werkt t altijd wel met zout, wel ongeveer anderhalve eetlepel achter in de keel en niet laten drinken, anders werkt t hier ook niet)

maar van die kousjes kunnen flink wat problemen geven in de darmen doordat ze zo flexibel zijn, vandaar dat ik zeker voor via de voorkant er uit zou gaan.....

sterkte er mee
Door Erna
#404615
Moeilijk moeilijk....Ik zou hem toch proberen over te laten geven Juut. Ik heb geen idee wat zo'n ding gaat doen. Het is weliswaar geen hele panty en het zou er wel uit moeten komen maar toch .....



<fluisterstand>P.S. dragen jullie die dingen???</fluisterstand>
Door Elise
#404616
Oh oh die Bruin...

Ik zou ook laten overgeven denk ik, zijn van die rare dingen die pantykousjes.

En dan wel een eetlepel en geen theelpels zout ;) ;D
Laatst gewijzigd door Elise op ma 17 okt 2005, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404618
Erna schreef: <fluisterstand>P.S. dragen jullie die dingen???</fluisterstand>
Eh.. nou... ik heb zaterdag nieuwe schoenen gekocht en ik had geen sokken aan. Vandaar dus. Ik ga even een opdracht tot kotsen geven (en ik zit hoog en droog op m'n werk).

Eetlepels, eetlepels, eetlepels.... Check!

Bedankt voor de tips.
Laatst gewijzigd door - Judith - op ma 17 okt 2005, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404659
Ger had inmiddels al met de DA gebeld en die zei dat Bruin juist niet moest overgeven, omdat de kans op beschadiging door de anti-peristaltiek juist groter zou zijn...
Het advies was: ontbijtkoek geven en afwachten. Dus tjsa, wat doen we nu? Inmiddels is het al een paar uur geleden dat hij MOGELIJK het kousje heeft ingeslikt.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404698
OK, ik heb Ger weer gebeld dat ik hier heeeele andere adviezen krijg en please vraag het nog even extra na. Bleek dat ze eerder met de assistente had gesproken. Nu dus met de DA zelf...... en ze zijn op weg om Bruin te laten kotsen!! Dus bedankt voor de vasthoudenheid allemaal !!!

Hij zal zo wel groen zien die kleine meneer.... :-X. Nou ja, beter dan dat we over drie dagen moeten opereren...
Door conleeuw
#404704
Judith van Sam schreef: OK, ik heb Ger weer gebeld dat ik hier heeeele andere adviezen krijg en please vraag het nog even extra na. Bleek dat ze eerder met de assistente had gesproken. Nu dus met de DA zelf...... en ze zijn op weg om Bruin te laten kotsen!! Dus bedankt voor de vasthoudenheid allemaal !!!

Hij zal zo wel groen zien die kleine meneer.... :-X. Nou ja, beter dan dat we over drie dagen moeten opereren...
Zeker beter dan opereren, ik hoop dat het goed gaat
Door Erna
#404727
Het komt er vast wel uit met overgeven. Wij hebben hier Chess de sokkeneter gehad en die kwamen er na een nachtje slapen ook weer aan de voorkant uit.

Arme Brunovski...Dikke kussen van al zijn familie aan deze kant.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404742
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Ger belde net:

DE SOK IS ER UIT!!!!!!!!!!!!!!!!

Brunovski zit as we speak op het grasveldje voor de DA-praktijk nog een beetje gammeltjes te wezen. Maar als hij niet meer groen is, krijgt 'ie lekker kalkoen met groente en een eitje. En dat maakt vast een hoop goed ;D ;D ;D

Tsja, we moeten dus nóg beter opletten met onze sokkenfetisjist. We wisten niet dat hij ook de 'hots' had voor pantysokjes. Maar blijkbaar heeft hij de schoenendoos opengemaakt en dit elegante hapje gejat.

Heeft 'ie nooit eerder gedaan, maar sinds hij niet meer op de nieuwe bank mag, is hij flink aan het puberen geslagen ::) ::) ::) ::). ;D ;D ;D

Maar we zijn heeeeeeeeeel erg opgelucht dus!!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door