Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Debora
#403677
De sardine die ik gegeven heb, wordt door Sam heel voorzichtig opgegeten. Je kan echt zien dat ze het raar vindt, maar toch ook wel lekker. De andere schrokop, een kruising labrador teef bij mij in de dagopvang, schrokte het zo naar binnen ;D
Voor morgen staat er ook eentje op het menu, dan wil ik zien hoe ze het doet zonder mevrouw de schrokop erbij :) Langzaam maar zeker wordt het nog wel een barfhond ;D
Door Sofie
#404064
Hahah grappig hé!
Hier deed Lady ook maar raar bij de eerst vis (was zelfs een moeilijke vis, forel). Dan trok ze zo dat neusje op en trok ze zo een smoel van: wat geef je me nou..... ;D
Door Syllie
#404240
Jill vond de eerste keer sardientjes ook maar raar ;D
Heb ze vanavond voor de tweede keer gegeven en nu in drieën gesneden en nu gingen ze zonder problemen naar binnen ;D
Door boskat
#407119
Spetter (de dalamatier) en de katten hebben sardine gehad,vanavond
Spetter in een paar grote brokken gesneden en de katten gemalen,
Spetter keek niet raar was gelijk hap en weg :-)
De katten zijn alleen de 2 dames ,die eraan begonnen en de heren hadden zoiets ,van eet dat zelf maar:-)
Zal zo meteen nog eens de bakjes controleren ,anders heeft Spetter vandaag een hele goede dag en krijgt ze de rest ook nog
Nou ja krijg volgende week zalmkoppen ze zullen er aan moeten wennen maar,nadat ze 2 weken ingevroren geweest zijn dat wel:-)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door