Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door abc
#402854
Hallo

Wij hebben besloten om onze 2 goldens 3 keer op de week duck compleet te voeren ipv brokken (om te beginnen). We hebben hen het vorige weekend voor de eerste keer duck gegeven en ze vonden het heerlijk. Ze hebben daarna ook geen overschakelingsproblemen vertoond zoals diarree of zo. Maar nu vraag ik mij af of het het beste is om altijd dezelfde smaak te nemen of is het beter om de verschillende smaken af te wisselen ? Ik zou denken dat het voor de hond leuker en misschien ook wel gezonder is om bv 1 keer uitmuntend, 1 keer pens en 1 keer lam en rijst per week te nemen. Maar misschien redeneer ik nu helemaal verkeerd. Dus nu mijn vraag : wisselen jullie regelmatig af ? Oh ja en nog iets : wat zit er eigenlijk meer in die uitmuntend dan in de andere complete versies van duck ?
#403031
ja, ik heb de site al bekeken, maar buiten dat er bij staat dat het voor werkhonden is, vind ik niet wat voor vlees erin zit. Bij de andere is het duidelijk pens of lam of rund .... Onze honden zijn wel actief omdat wij veel wandelen, maar werkhonden zijn het niet. Krijgen ze van dit voor misschien meer energie ? of zitten er meer eiwitten in ? Ik heb ook op hun site al geprobeerd om een mail te sturen, maar ik kreeg een foutmelding.
#403042
[quote="abc"]
ja, ik heb de site al bekeken, maar buiten dat er bij staat dat het voor werkhonden is, vind ik niet wat voor vlees erin zit. [/quote]
Volgens de info die ik hier thuis heb zit er in Duck Uitmuntend:
runderspiervlees, runderhart, runderlever, runderlong, rundernieren, boekmaag, lebmaag, pens en kip.
Probeer anders eens via dit adres: [email protected]
of via [email protected] ;)
#404343
Wij wisselden ook af voor ons Yara (11mnd) & Fleur (5mnd) cavalier king chalers spaniel. Tot drie soorten compleet per dag.
Gevolg : geregeld platte tot zeer platte stoelgang.
Na onderzoek bij DA niks gevonden van parasieten of zo in ontlasting.
Nu overgeschakeld op 1 soort "Lam & Rijst compleet" en sinds half augustus gaat alles goed.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door