Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#403046
Ik vroeg me af: is er bezwaar tegen om in een maaltijd onderdelen van verschillende dieren te gebruiken. Bijvoorbeeld geitenspiervlees en een kaal kalfsbot, of kiporganen bij konijnenRMB's.

Nu ben ik nog braaf onderdelen van hetzelfde dier bij elkaar aan het zoeken ::), maar is dat ook echt nodig? Ik weet eigenlijk niet eens precies waarom ik het zo doe. Alsof die maag zou 'denken': 'Goh, eerst kip en dan konijn, daaar begin ik niet aan!!!' ;D ;D ;D. Dussss.

Groeten, Judith
Door Lizzy
#403049
Hier nog 1 hoor, ik mik ook alles vrolijk door elkaar! Kan soms hele bijzondere/interessante 'prooidieren' samenstellen met kalkoenvlees, geitenribben en runderorganen ;D. Ik heb nog nooit gemerkt dat mijn honden daar last van zouden hebben.
Door Lil
#403136
Ja, hoor hier mix ik ook altijd. Heb een hond met gevoelige darmen, maar nooit problemen gehad. Geef gewoon wat ik als eerste in handen heb (weet op dit moment niet altijd wat het is, want mijn watervaste stift deed het niet meer :-[)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door