Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#401582
Nadat ik aan Cis al 'n paar dagen(geen blik erbij maar) alleen maar zelfgekookt eten had gegeven, had ik er 'n paar keer 'n klein beetje rauwe groentemix door de rijst met kip gedaan....alles ging goed.
Ik had 'n zondag 2 kalkoenen met alle botten gemaald
( 1 kopen 1 gratis) en dacht gisteren met etenstijd.... cross my fingers.....hou me adem in..... en doet er maar 'n beetje RAUWE gemalen kalkoen samen met 'n lepel RAUWE groentemix door de gekookte rijst met kip....ze at alles op .....en alles bleef er in!!!!
Van morgen 'n maaltijd met bijna de helft RAUWE gemalen kalkoen met de gekookte rijst en kip, en van avond krijgt ze 't zelfde met ook weer de RAUWE groentemix.
Ik ga nog wel effe door met de home made en de rauw te mixen,en daarna waarschijnlijk ook nog wel alleen gemalen kip/kalkoen/vlees met botten,maar ik heb nu 'n hele goed gevoel dat ze toch echt in staat zal zijn om met verloop van tijd toch weer helemaal kan barfen!!!
IK ben zoooooo blij dat we nu al zover zijn gekomen dat ze in ieder geval iets ongekookts naar binnen krijgt en ook binnen houd!!
Goed he???

p.s
En ik ben OOK blij dat ik geen brokken heb gekocht, nu maken Cis en Tor de proefzakjes samen als tussendoortje op en dan hoef ik noooooit geen brok meer te zien!
Laatst gewijzigd door mahuni op wo 12 okt 2005, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Timmy
#401890
Hartstikke fijn! Wel rustig aan blijven doen, je hebt alle tijd. Beter iets langzamer, dan te snel en weer een stap terug!

Gr.
Linda
Door 202spots
#401976
Ik ben er echt heel blij om hoor, maar het is wel moeilijk om het langzaaaaaaaaam te doen!!! :-\
Het liefste zou ik d'r zo 'n halve kip willen geven, maar ik weet dat dat geen goed idee is....
dus we doen voorlopig deze stap en daarna heel voorzichtig met kleine beetjes tegelijk telkens ietsie meer....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door