Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#400495
Ik heb het weer eens gemeten...de urine van Shanden, en weer 'smorgens voor de maaltijd....ik was er benieuwd naar, omdat ze nu een paar dagen gebarfd hadden, en geen kvv.....twee weken terug was het wel netjes maar nu was het perfect!!!
de Ph waarde was vanochtend tussen de 6 en de 6,5...dus TOPPIE!!!
Dus zo'n 6,3, en dat hoort zo, zo laag heb ik het nog niet eerder gezien...ik ben zo blij met dit allemaal dat ik op de versvoeding over gegaan ben, en met jullie hulp...etc etc....kortom, ik wilde mijn vreugde even delen.
bedankt allemaal!! :-*
Door Lizzy
#400496
Hee, wat fijn! He he, eindelijk is het dan zo ver: een perfecte pH waarde :D!
Door Daisy75
#400568
Ja ik moet zeggen dat het een fijn gevoel is dat je een bepaalde stap neemt, en dat het ook echt werkt!! Super hoor :)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#400650
Héél goed nieuws! :D Kan me voorstellen dat je super blij bent ;).
Door Doedels
#401038
Goed zeg. Ik kan me nog herinneren hoe moeilijk je het er in het begin mee had om de PH onder controle te krijgen. Ik heb twee honden die blaasgruis van brokken hadden. Ik kan nog kwaad worden dat ze ziek worden van brokken en dan andere brokken krijgen om de elende op te heffen >:(
Door Daisy75
#401060
Doedels schreef: Goed zeg. Ik kan me nog herinneren hoe moeilijk je het er in het begin mee had om de PH onder controle te krijgen. Ik heb twee honden die blaasgruis van brokken hadden. Ik kan nog kwaad worden dat ze ziek worden van brokken en dan andere brokken krijgen om de elende op te heffen >:(
Ja idd , ik gaf dan nog redelijk gezonden brokken, van farmfood en van vobra een tijdje...maar als ie dan gruis had moest hij op dat dieetvoer en daar zat ie dan volop van aan de diaree....wat een dedoe joh.
En iodd wat een ellende in het begin, maar nu is het keurig, en ben zo blij dat ik dit gedaan heb..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door