Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door JolandaB
#400370
Hoi,

We zijn nu zo'n twee weken verder en mijn kat Dr. Bibber is volledig over op de Carnibest. Ik vul s'morgens z'n bakje en in de loop van de morgen is het dan leeg, s'avonds rond 18.00 vul ik het bakje opnieuw en tegen de tijd dat ik naar bed ga is het weer leeg. Het enige wat ie laat liggen zijn de brokjes vet en de stukjes pens hoeft ie ook niet.

Het lijkt wel of zijn vachie zachter is geworden en het lijkt wel of hij nu eindelijk gestopt is met verharen ;D

Gr. Jolanda
Door Nelly
#400525
He, wat goed! En ik denk dat het niet lijkt of z'n vachie zachter is geworden en dat-ie minder verhaart, maar dat dat echt zo is! Dat is hier nl. ook zo :D M'n kitten heeft zowiezo een velletje van fluweel, maar m'n ouwe katers beginnen ook steeds zachter te worden en ik vind steeds minder haren op hun kussen! :)
Door Femke
#401061
JolandaB schreef: Hoi,

We zijn nu zo'n twee weken verder en mijn kat Dr. Bibber is volledig over op de Carnibest. Ik vul s'morgens z'n bakje en in de loop van de morgen is het dan leeg, s'avonds rond 18.00 vul ik het bakje opnieuw en tegen de tijd dat ik naar bed ga is het weer leeg. Het enige wat ie laat liggen zijn de brokjes vet en de stukjes pens hoeft ie ook niet.

Het lijkt wel of zijn vachie zachter is geworden en het lijkt wel of hij nu eindelijk gestopt is met verharen ;D

Gr. Jolanda
jup, dat verharen is bekend. Vorig jaar heb ik de katten tijdelijk terug moeten zetten op blik (ze bliefden ineens geen CB meer.......) en met name Oliver, die liet in één keer zijn hele vacht los :o :o :o :o
Door K@rin
#405019
Femke schreef: jup, dat verharen is bekend. Vorig jaar heb ik de katten tijdelijk terug moeten zetten op blik (ze bliefden ineens geen CB meer.......)
Heb je een andere smaak ook geprobeerd ?
Hier wilden ze ook ineens de "natuurmix" niet meer eten.
Ik heb toen de "Vleesmix"en de "Lam&Rijst" uitgeprobeerd en alleen de L&R vinden ze nu heerlijk !!!
Door jeanne
#405548
hier eet meneer echt alles op van de carnibest.
alleen de botjes uit kippevleugeltjes/nekjes laat ie liggen, denk dat ik die toch maar een keer platsla.
en verharen? volgens mij heeft sjonnie nog nooit verhaart, ja oke, ieder beest verliest wel iets haren, maar als ik het soms bij andere katten zie wat daar in de rondte vliegt als je die aait :o dan durf ik best te zeggen dat sjonnie niet verhaart ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op wo 19 okt 2005, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#405611
jeanne schreef: maar als ik het soms bij andere katten zie wat daar in de rondte vliegt als je die aait :o dan durf ik best te zeggen dat sjonnie niet verhaart ;)
Ooit, lang geleden toen ik nog br*kken voerde vlogen de vlokken haar hier over het laminaat. Nu is dat pas als ik een week niet stofzuig. En ik heb nu nog meer katten ook! ;D :o
Door Femke
#406346
Karin & Pyrs schreef: Heb je een andere smaak ook geprobeerd ?
Hier wilden ze ook ineens de "natuurmix" niet meer eten.
Ik heb toen de "Vleesmix"en de "Lam&Rijst" uitgeprobeerd en alleen de L&R vinden ze nu heerlijk !!!
ze krijgen nu een halve portie Energique (daar eet Oliver het meest van) en een halve portie CB natuur (daar eet Stan het meest van). Gelukkig geen blik meer zeg, pfff als ze op de kattenbak waren :-X :-X :-X :-X
Door Bernadette
#418883
Wat leuk dat hij het goed doet erop!

Mensen die hier komen zijn altijd verbaasd over hoe de katten aanvoelen. Fluweel achtig! De twee binnenkatjes zijn echt heel erg mooi.

Hier doen ze echt een moord voor vuile pens! Mijn hond krijgt het 1maal per week en dan moet ik echt de katten erbuiten houden. Die vliegen erop! Gedroogde pensstaafjes zijn hier ook altijd zo op! Moet ze echt hoog in een kast in een potje bewaren! ;D
Door jeanne
#418886
ja hè, hier ook altijd hetzelfde: wat heeft die kat een mooie vacht, en wat glimt ie mooi!
Jaha, zeg ik dan, goei voer ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door