Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bianca1
#389247
Odin lust erg graag groentemix, en hij krijgt dan ook elke dag een dikke lepel groentemix over zijn energique. Het is toch niet zo dat ie dan teveel aan groente krijgt, althans het is misschien wel teveel als je bedenkt dat energique compleet is, maar ik bedoel meer in de trant van problematisch teveel
Door Truus
#389252
Nee hoor, is geen probleem. Het is een goede buikvulling en zet bijna niet aan. Kan je gerust geven.
Door Lizzy
#389334
Nee, een lepel groentemix zie ik ook geen probleem mee. Als hij het lekker vindt.... Het is inderdaad gezonde buikvulling en levert hem nog lekker wat vitamientjes en vetzuurtjes op enzo.
Door sterrekind
#399632
Mag ik vragen wat dat is, dat groentenmix? Van welk merkis het en waar is het verkrijgbaar?
Klikt gezond...:-)
Door tieneke
#399650
[quote="sterrekind"]
Mag ik vragen wat dat is, dat groentenmix? Van welk merkis het en waar is het verkrijgbaar?
Klikt gezond...:-)
[/quote]
Groentenmix is een verzameling van diverse verse groentes die je zelf bij de groentenboer/markt koopt,thuis wassen en rauw pureren en hierna de voorraad bijv invriezen voor een week of 3.
Kijk even onder recepten en op Barfclub.nl ;)
Door conleeuw
#399896
[quote="tieneke"]
thuis wassen en rauw pureren en hierna de voorraad bijv invriezen voor een week of 3.
[/quote]
Wassen??? wat ben ik toch een ongelofelijke slechte huisvrouw, ik was niet, ik zeg altijd dan was ik mischine de hele prooidiertjes eruit ;D
maar goed zo heb ik voor alle luiheden een excuus, ik strijk niet/nauwelijks, zoveel stroomverbruik is slecht voor het millieu.... ;D
Door Daisy75
#400014
[quote="tieneke"]
Groentenmix is een verzameling van diverse verse groentes die je zelf bij de groentenboer/markt koopt,thuis wassen en rauw pureren en hierna de voorraad bijv invriezen voor een week of 3.
Kijk even onder recepten en op Barfclub.nl ;)
[/quote]

Oh ja idd invriezen kan natuurlijk ook...ik maak het wanneer ik het wil geven dat kan ook, is het elke keer vers...maar dan wel kleine porties hoor..ik heb toch al veel fruit en groente in huis, want heb hier papegaaien die leven van fruit en groente...dus geen probleem om elke dag even te doen..
Door 202spots
#400045
[quote="conleeuw"]
Wassen??? wat ben ik toch een ongelofelijke slechte huisvrouw, ik was niet, ik zeg altijd dan was ik mischine de hele prooidiertjes eruit ;D
[/quote]

Was je de groente voor 't mensen eten ook niet ???
Prooidiertjes vind ik ook niet lekker, maar er kan van alles op gespoten zijn om die prooidiertjes te bespuiten, en wanneer je dat er niet vanafspoeld,
dan geef dat ook aan je hond.
Door tieneke
#400189
[quote="conleeuw"]
Wassen??? wat ben ik toch een ongelofelijke slechte huisvrouw, ik was niet, ik zeg altijd dan was ik mischine de hele prooidiertjes eruit ;D
maar goed zo heb ik voor alle luiheden een excuus, ik strijk niet/nauwelijks, zoveel stroomverbruik is slecht voor het millieu.... ;D
[/quote]
Foei!!! ;D ;D
Door tieneke
#400193
[quote="KayleighShanden"]
Oh ja idd invriezen kan natuurlijk ook...ik maak het wanneer ik het wil geven dat kan ook, is het elke keer vers...maar dan wel kleine porties hoor..ik heb toch al veel fruit en groente in huis, want heb hier papegaaien die leven van fruit en groente...dus geen probleem om elke dag even te doen..
[/quote]
Is nog veel beter en met behoud van vitaminen he? :D
Door conleeuw
#400317
[quote="202Spots"]
Was je de groente voor 't mensen eten ook niet ???
Prooidiertjes vind ik ook niet lekker, maar er kan van alles op gespoten zijn om die prooidiertjes te bespuiten, en wanneer je dat er niet vanafspoeld,
dan geef dat ook aan je hond.

[/quote]
Voor de mensen was ik wel, en de groenten die ik aanschaf zijn niet bespoten, gelukkig heb ik in de buurt een schitterende biologische bedrijf waar ik voor een redelijke prijs groenten kan halen, dus..... geen gif, wel beestjes, nou een beetje beestjes, heel soms. ;D
Door Mevroi Kruim
#400616
[quote="conleeuw"]
Voor de mensen was ik wel, en de groenten die ik aanschaf zijn niet bespoten, gelukkig heb ik in de buurt een schitterende biologische bedrijf waar ik voor een redelijke prijs groenten kan halen, dus..... geen gif, wel beestjes, nou een beetje beestjes, heel soms. ;D
[/quote]

De groente voor mensen was ik ook, want wij zijn vegetariers, dus zodoende willen wij geen kleine prooidiertjes in ons eten :-X ;D ;D
De honden eten van zichzelf al graag modder en klei, dus die krijgen ze er gratis bij in de groente. Wel idd altijd bio/eko.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door