Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#399446
Vandaag met Twister op controle geweest in Eersel. Alles ziet er goed uit,z'n knie is stabiel. We mogen nu kleine stukjes gaan wandelen(5 min) en opbouwen.Volgens hun moet hij binnen 4 weken weer nieuw zijn,maar daar geloof ik toch niet te sterk in. Volgens mij is dat toch wel een beetje te optimistisch.
Maar so far so good dus!
Door Lizzy
#399503
Hee, wat FIJN! Nou, laat 4 weken misschien optimistisch zijn, maar misschien is Twister dan weer 100% in 6 of 8 weken!
Door Thunder
#399590
Ik hoop het echt. Ik weet buiten Twister nog 4 AB's die aan de kruisband geopereerd zijn,en daarom ben ik niet zo optimistisch. Maar we wachten het gewoon af. Ik heb het beste gedaan voor m'n ventje,en we gaan er samen aan werken om hem weer zo goed mogelijk in orde te krijgen!
Gebruikersavatar
Door Cherry
#399706
Nou Anja, ik heb hem vandaag gezien en het gaat geweldig met hem, gewoon de raadgevingen van de DA opvolgen en het zal wel in orde komen met Twister.
Bij Jewel heeft het in totaal wel 8 maanden geduurd voor ik kon zeggen dat ik helemaal content was over haar gangwerk, en het is deze week 1 jaar geleden dat zij is geopereerd aan haar kruisband.
Door Thunder
#399716
We zien het wel hoe het gaat verlopen. We doen in elk geval ons best!
Enne,Jewel krijgt nu zelfs complimenten over haar gangwerk! Daar teken ik voor!!! :)
Door Indy
#399723
Fijn dat het goed gaat met Twister :D
En zal voor je duimen dat het herstel zo goed blijft gaan
Door Doedels
#399753
Thunder schreef: Maarten doet de operatie trouwens niet meer met een kunstband.
Waarmee dan wel?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door